V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :oli mun mielestä aika outo hylkääminen. Vuotaa hieman jarrunestettä.
Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:Pitää viedä samaan paikkaan uusintaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :oli mun mielestä aika outo hylkääminen. Vuotaa hieman jarrunestettä.
Hitsi sä oot hauska!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :oli mun mielestä aika outo hylkääminen. Vuotaa hieman jarrunestettä.
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:No aika hemmetinmoinen riski jos vuotaa jarrunestettä! Hyvä jos hyllytti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:No aika hemmetinmoinen riski jos vuotaa jarrunestettä! Hyvä jos hyllytti.
mitä riskiä siinä on kun kuitenkin totes et jarrut toimii... on niin pienitä se vuoto!
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :oli mun mielestä aika outo hylkääminen. Vuotaa hieman jarrunestettä.
niin samahan se jos yhtä äkkiä motarilla jarrut häviää..
![]()
kyllä ne turhista jaksaakin siellä katsastuksessa valittaa..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :oli mun mielestä aika outo hylkääminen. Vuotaa hieman jarrunestettä.
![]()
no kyllä sitä hylkäämistä on kuule ihmetelleet niin tutut kuin työkaveritkin...
Eikä ne jarrut itsestään mihinkään häviä näin uudesta autosta.
Alkuperäinen kirjoittaja vaihda polkupyörään:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :oli mun mielestä aika outo hylkääminen. Vuotaa hieman jarrunestettä.
![]()
no kyllä sitä hylkäämistä on kuule ihmetelleet niin tutut kuin työkaveritkin...
Eikä ne jarrut itsestään mihinkään häviä näin uudesta autosta.
HEHHEHE eihän uus auto voi olla rikki