Auto asiaa!!! "Lunastamme loppuvelan" vaihto halvempaan?! Miten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikuisesti auto-velka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
siis kysymyshän kuului MITEN VAIHTAA KALLIIMPI AUTO JOSTA RAHOITUSYHTIÖLLE VELKAA VAIKKA 8000e HALVEMPAAN AUTOON VAIKKA 2000E:N AUTOON ??? minulla sama ongelma, SIIS MITEN SE MENEE

Jos ostaja suostuu maksamaan kauppahinnasta velkaosuuden rahoitusyhtiölle niin onnistuu. Jos auton hinta on alempi kuin velka, samalla pitää maksaa loppuvelka itse rahoitusyhtiön tilille. Kunhan rahoitusyhtiö saa rahat, se tekee kyllä paperit.

itseasiassa mä kävin vaihtamassa 2 autoa josisa laina yhteen autoon, mutta oletteko jo rahoitusyhtiöltä kysyneet voko laina aikaa pidemtää esim vuodella,siten KK erät tippuisi. Voit viedä eri autokaupoille autoasi näytlle ja pyytää kirjallisena kuinka paljon vaihdossa siitä saisit. eli jos nyt ajatellaan että teillä on 10.000€ velkaa ja autoliike arvio teidän auton arvoksi 9000€ jaa velkaosuus 1000E+vaihtoauton hinta. eli tässä tapauksesa teidän kannattaisi katsoa vähän helpampaa autoa kuin 7000€ maksavaa. jos autoliike taas suostuu hyvittää autosta kokolainan verran teille jää vain uudenauton lainan osuus joka sekin kannattaa olla vähemmän kuin tuo 7000€ käyttäkää laskureita ja miettikää kuinka paljon voisitte maksaa autosta lainaa kuukaudessa,ja sen mukaan valitsette mihin vaihdatte. tietty voitte myydä myös yksityiselle,mutta siinäkin tapauksessa teiän pitäisi ottaa 10000€ pankista lainaa että voitte maksaa autolainan pois.

Auton voi myydä vaikka olis rahoitusyhtiön. Itse myin velkaisen auton ja pidin sillä koko ajan hintana vain jäljellä olevaa velkaa. Sain myytyä sen mutta kun ostaja tinkas jouduin maksaan itse 350€. Ei haitannut kun pääsin 8000€ velasta eroon. Tehtiin kauppakirjat mun kotona, ostaja maksoi minun nähteni loppuvelan pois ja minä annoin hänelle käteisenä sen 350€. Kaikki sujui mainiosti ilman pankkeja.

Yhteistyössä