Autatteko rahallisesti mummoa/anoppia/....?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rapanhapakko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rapanhapakko

Aktiivinen jäsen
26.02.2007
7 660
0
36
Autatteko eläkkeellä olevaa sukulaista rahallisesti? Siis jos hänellä tiukkaa maksaa lääke-, sairaala-, lasku-, tms -kulujaan?
Kuuluuko/onko velvollisuus antaa rahaa, jos omat vanhemmat (tai puolison) kyseessä?
Kyselempä vaan....

Auttaisin jos olisi tarvetta heillä ja meidän talous ei siitä kauheasti kärsisi. Samalla tavalla aion lapsiani auttaa vaikkeivat rahaa huolisikaan...sitten antaisin väkisin niinkuin äitini :D

Kyllä olen auttanut. Olen hyväpalkkaisessa työssä ja vanhempani kituuttavat pienillä eläkkeillä. Makselen/hankin jotain isompia juttuja heille mm. kännykkä, pesukone, hella jne...heillä kun ei ole varaa mihinkään "yllätykseen".

anna välillä rahaa,vaikka itsekkin kotih.tuella elelen. äiti on vielä pienemmissä varoissa. olen mielestäni paljosta velkaa vanhemmilleni jotan itsestään selvyys että nyt on minun vuoroni auttaa..

kyllä autan jos tarve vaatii ja olen jo monesti auttanutkin.
Nyt on edessä äidilläni nilkkaleikkaus yksityisellä ja veljeni kanssa olemme luvanneet hoitaa maksut yhdessä.
Aikoinaan isäni ja äitini ovat auttaneet minua ja veljeäni rahallisesti ja muutenkin kun olemme siirtyneet yksin asumaan turvallisesta synnyin kodistamme ja näin minusta kuuluu vuorostaan meidän auttaa jos tarve vaatii.

Yhteistyössä