autakaa äkkiä. olin laittanu tänään päivällä op:stä suoravelotuksena laskun. mut nyt peruin sen,kun oli laittanu väärän summan:O

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
eihän se maksu lähe tililtä vaikka peruin?en tiiä näistä asioista:/. nyt maksoin laskun uudestaan eri summalla. siinä tuli jotain tällästä lukeen knu peruin et maksu näkyy 2viikkoa jossain en kerenny lukia kunnolla kun ukko vonku koneelle.mut siis jos peruin sen suoraveloituslaskun nin eihän se raha lähe tililtä?oon tyhmä:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hankey2:
Katso nyt kaikessa rauhassa sitä ohjelmaa. Onko siinä kohta "erääntyvät laskut" tms?

siis mitä ohjelmaa? katsoin erääntyvät maksu *kansiota* niin siellä luki vaan et peruttu...?mut eihän se raha lähe mun tililtä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja hankey2:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja hankey2:
Katso nyt kaikessa rauhassa sitä ohjelmaa. Onko siinä kohta "erääntyvät laskut" tms?

siis mitä ohjelmaa? katsoin erääntyvät maksu *kansiota* niin siellä luki vaan et peruttu...?mut eihän se raha lähe mun tililtä?

kun siellä lukee peruttu, ei raha lähde. ole huoleti.

kiitos,oot ihana:)huokasin helpotuksesta:)olin ihan sekasin laskujen kans ja sit kävin onneksi vielä kattoon niin ois menny satanen enmmän:O.huh...nyt meni heti oikea summa. en kyllä ikinä laita enään suoravelotuksena:)
 

Yhteistyössä