Auryn,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja se toinen niistä kärsivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu, toki saa udella vaikka juttu onkin vähän kesken vielä...

Mulla on siis ruokatorvessa ahtauma. Siitä otettiin koepala ja piakkoin pitäis selvitä mistä johtuu. "Pääsen" gastroskopiaan uudestaan ja erikoislääkäri sit katsoo laajennetaanko vai mitä tehdään.

Eikä mun vatsani vissiin muutenkaan kovin hyvältä näyttänyt, kun lääkäri kysyi oonko joskus juonu jotain syövyttävää :| Mutta mä uskallan veikata lääkkeitä...

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Juu, toki saa udella vaikka juttu onkin vähän kesken vielä...

Mulla on siis ruokatorvessa ahtauma. Siitä otettiin koepala ja piakkoin pitäis selvitä mistä johtuu. "Pääsen" gastroskopiaan uudestaan ja erikoislääkäri sit katsoo laajennetaanko vai mitä tehdään.

Eikä mun vatsani vissiin muutenkaan kovin hyvältä näyttänyt, kun lääkäri kysyi oonko joskus juonu jotain syövyttävää :| Mutta mä uskallan veikata lääkkeitä...

Hui apua! Mä en oo itse uskaltautunut tuohon gastroskopiaan. Saitko mitään oloas helpottamaan? Vois luulla et jos on vahvalääkitys niin sekin on voinut "syövyttää" kurkkua ja tehdä ahtauman.

Joo no sanottiin että pitää jatkaa vatsansuojalääkitystä vaan koko ajan kunnes asia hoidetaan...
Ja joo, gastroskopia oli aikamoisen kamalaa, ei sitä voi mitenkään vähätellä :x
Lääkäri vähän katso pitkään kun sanoin tuloksen kuullessani "No mut, aika hienoa kuitenkin ettei se ole psyykkistä" :whistle:

Joo no sanottiin että pitää jatkaa vatsansuojalääkitystä vaan koko ajan kunnes asia hoidetaan...
Lääkäri vähän katso pitkään kun sanoin tuloksen kuullessani "No mut, aika hienoa kuitenkin ettei se ole psyykkistä" :whistle:

No just, kiva kommentti lääkäriltä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

mä käsitin et auryn itte sano noin, lääkäri katto ihmeissään ton lausen kuultuaan;)

Alkuperäinen kirjoittaja pata-ässä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

mä käsitin et auryn itte sano noin, lääkäri katto ihmeissään ton lausen kuultuaan;)

Juu nimenomaan näin :D

Yhteistyössä