AURINKOKUNTA hoi!=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hulabaloo=)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hulabaloo=)

Vieras
Sulta on varmaan kysytty sen sata ja miljoona kertaa että miten pärjäät ison perheen ja monen lapsen kanssa?

Jos jaksat/viitsi ja ennenkaikkea EHDIT niin antaisitko jotain vinkkejä arjen sujumiseen!

Meillä on tällä hetkellä 2 lasta, mutta ei kovin pitkään niin meillä onkin jo 5 lasta ja kyllä vähän hirvittää!

Miten jaksaa? Miten ehtii tehdä kaikki ja huomioida kaikki? Miten saa arjen pyörimään niin että täällä pärjätään sitten lasten kanssa keskenäänkin kun mies palaa lomaltaan töihin?

Sähköpostillakin vois tietty vaihtaa ajatuksia, mutta mulla ei ole anonyymiä osoitetta tehtynä eli pitäis se alkaa ensin tekemään.

mut tuntuu että tänne sais perustaa "Kysy Aurinkokunnalta" -palstan ja maksaa palkkaakin vastauksista. Haulla löytyy kyllä aiempia vastauksia, enkä usko tilanteen NIIN oleellisesti muuttuneen uusimman myötä...

Mulla tuo haku ei toimi että jos olet sitten vaikka ihan ystävällinen ja haet mulle niinä linkkejä tähän ketjuun kun tunnut asiasta tietävän!

Eiköhän aurinkokunta osaa itse vastata omasta puolestaan aivan vallan hyvin, kiitosvain!

Yhteistyössä