aurinko poltti kädet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neiti Dina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

neiti Dina

Aktiivinen jäsen
24.10.2009
6 249
0
36
Varmaan ihan ensimmäisen asteen palovamma :o ollut jo monta päivää eikä yhtään ala paraneen. Kotikonsteja/vinkkejä kellään? En oo hirveästi rasvaillut kun aattelin että ehkä paras kun iho hengittää, mutta tänään pistin bepanthenia. Nytkö koko kesä sitten pitkillä hihoilla? :( En oo koskaan ennen palanut näin pahasti.

95-100% aloe vera -geeli auttaa. Sataprossainen tietty paras. Parantaa ihoa ja auttaa etenkin tuskaisiin öihin, kun ihoa kiristää. Mulla kärähti olkapäät ja -varret Gambiassa kolmisen vuotta sitten ja toi aloe -geeli oli ihan ehdoton apu. Sitä saa apteekista ja luontaistuotekaupoista. Jos on tosi pahasti palanut, niin kävisin näyttää lääkärissä. Tsemppiä!

Kyselit yx pv niiden tanssikenkien perään. En jaksa etsiä sitä aloitusta, joten en tiedä vastasitko. Lait ny vielä infoa, koska olen reissulla ja täällä niitä on joten voisin vaikka tuoda :)

Alkuperäinen kirjoittaja Luminella:
95-100% aloe vera -geeli auttaa. Sataprossainen tietty paras. Parantaa ihoa ja auttaa etenkin tuskaisiin öihin, kun ihoa kiristää. Mulla kärähti olkapäät ja -varret Gambiassa kolmisen vuotta sitten ja toi aloe -geeli oli ihan ehdoton apu. Sitä saa apteekista ja luontaistuotekaupoista. Jos on tosi pahasti palanut, niin kävisin näyttää lääkärissä. Tsemppiä!

mä haen tätä heti huomenna. Ei tuo iho tuosta kuoriudu mihinkään, on sellasilla rakkuloilla, kuumottaa ja punainen. Ei oo kipee mutta kutisee aivan sikana.

Alkuperäinen kirjoittaja Turmaliini:
Miten laaja alue käsistä on palanut? Ehkä kannattaisi käydä lääkärissä, kun on kuitenkin rakkuloitakin. Ihan varmuuden vuoksi.

kyynärpäistä ranteisiin, tuo yläpuoli niinQ.. :D osaan selittää. Ne on siis sellasia ihan pienen pieniä rakkuloita, tai näppyjä tai jotain. Jos ei ala huomenna helpottaa niin käyn sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Kuulostaa aurinkoihottumalta...pienenpientä näppylää ja kutisee kovasti.

mä kattelin että tuossa vois olla sitäKIN. Kämmenselissä on selvästi hikinäppyä, mulle tulee sitä aina kun pitää käsidesin kans pelleillä. Tosi kauniit laikukkaat kädet on ny :D

Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:

mä haen tätä heti huomenna. Ei tuo iho tuosta kuoriudu mihinkään, on sellasilla rakkuloilla, kuumottaa ja punainen. Ei oo kipee mutta kutisee aivan sikana.

Ja sitä aloe vera -geeliä voi käyttää muihinkin ihovaurioihin mm. naarmuihin. Nopeuttaa paranemista. :)

Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:

Ja sitä aloe vera -geeliä voi käyttää muihinkin ihovaurioihin mm. naarmuihin. Nopeuttaa paranemista. :)

tää on auttanut! kiitos paljon :) tuntuu että tuo aurinko on nyt tosi ärhäkkä, miehelläkin oli palanut olkapäät ja se ei oo palanut koskaan aikaisemmin!

Uusimmat

Yhteistyössä