Millaisia oireita migreenissä? kuinka usein tulee? mikä toimii laukaisijana?
näköoireet, joskus hetkellinen aistien menetys ja kropan puutuminen/"halvaantuminen". kova särky ja oksentaminen. Jatkuva päänsärky lievänä, kohtauksia 2-3/vko ja rajuja kohtauksia n.2/kk.
Aiheuttajia ainakin; Stressi, makeutusaineet; asesulfaami ja aspartaami, natriumglutamaatti, mausteet, pähkinät, viinit, suuttuminen, väsymys...
Mitä ehkäisyä käytätte? Onko vaikuttanu migreeniin? Entä onko tullu muita sivuvaikutuksia?
Tällä hetkellä e-pillerit cerazette - ei oo vaikuttanu eikä oo tullu muitakaan sivuvaikutuksia. Eikä ollu ehkäsyrenkaastakaan haittaa...
Ainoa mikä on vaikuttanu mun migreeneihin on raskaus; sen ajan olin ilman kohtauksia