V
vieras
Vieras
Kuinka moni kärsii aurallisesta migreenistä ja millaisin oirein? Meneekö perinteisesti vaihe vaiheelta näköhäiriöt, puutumiset ja päänsärky vai miten? Kuinka usein kohtauksia?
Itselläni vaihtelee, kohtauksia voi tulla 1vkon-jopa vuoden välein. Mulla ei aina päänsärkyä tule, jos ehdin ottaa lääkettä ajoissa/heti, kun näköhäiriöt alkaa.
Itselläni vaihtelee, kohtauksia voi tulla 1vkon-jopa vuoden välein. Mulla ei aina päänsärkyä tule, jos ehdin ottaa lääkettä ajoissa/heti, kun näköhäiriöt alkaa.