Aukiolotutkimus

Kuinka kauan olette joutuneet odottamaan pääsyä aukiolotutkimukseen? Meillä yli kolme viikkoa mennyt lääkärissä käynnistä, eikä vieläkään ole kuulunut mitään tutkimuksen ajankohdasta.
 

Minulle tekivät heti ekalla käynnillä, kun meille oli varattu opiskelijoiden takia enemmän aikaa ja kp sattui olemaan just hyvällä mallilla. Meillä on muutenkin nää ajat saatu todella nopsaan, tyytyväisiä ollaan!
 
Missä käytte hoidossa? Tuntuu että täällä satakunnassa saa itse hoitaa kaikki ja jos ei itse tiedä mikä on vialla, niin hoidotta jäät. Eikä tämä koske vain meidän tilannetta vaan ihan koko terveydenhoitosysteemiä!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2005 klo 22:09 Päivi kirjoitti:
Missä käytte hoidossa? Tuntuu että täällä satakunnassa saa itse hoitaa kaikki ja jos ei itse tiedä mikä on vialla, niin hoidotta jäät. Eikä tämä koske vain meidän tilannetta vaan ihan koko terveydenhoitosysteemiä!

Kuopiossa ollaan hoidoissa.
 
Mun piti itse soittaa aika kun tiesin koska kierto alkaa- ei tullut siitä aika suoraan kotiin. Miten te sovitte lääkärin kanssa? Siis mun kohdalla oli kyse varjoaine röntgenistä millä katsottiin onko munanjohtimet auki.
 
Raumalla ja Porissa tällähetkellä pääsee suraavasta kierrosta tutkimukseen. Tämän päivän tiedon mukaan.
Mikäli sulla on jo lähete soita ja tiedustele aikaa, mikäli lähetettä ei ole vielä soita lääkärille joko suoraan tai polille mistä sun pitäis se lähete saada ja tiedustele asiaa.

Toi tutkimus tosiaan tehdään vain kierron 8-10 päivän välisenä aikana.
 
Kiitos kaikille!
ETENKIN SINULLE KIRPPU! Juuri Raumalta olen Poriin odottamassa lähetettä. Yksityisellä lääkärillä kävin ja torstaina tulee kuukausi täyteen eikä lähetettä ole kuulunut. Ajattelin odottaa siihen saakka ja sitten soitan.
 
Korjaus omaan edelliseen tekstiin!

Keskiviikkona tulee kolme viikkoa täyteen....menee itsekin lekuri käynneistä sekaisin kun joutuu usein käymään.

Maililla äsken kyselin yksityiseltä siitä lähetteestäni....odottelen vastausta sieltä. Malttamaton kun olen......
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2005 klo 16:51 Päivi kirjoitti:
Kiitos kaikille!
ETENKIN SINULLE KIRPPU! Juuri Raumalta olen Poriin odottamassa lähetettä. Yksityisellä lääkärillä kävin ja torstaina tulee kuukausi täyteen eikä lähetettä ole kuulunut. Ajattelin odottaa siihen saakka ja sitten soitan.

Valitettavan paljon ihmisiä jonotutetaan, varsinki tilanteessa joissa ei henkilö ite tiedä.
 

Yhteistyössä