Au pair -tyttö tulee taloon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Talon isäntä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Talon isäntä

Vieras
Saimme eilen kuvan meille tulevalta au pair -tytöltä (nätti kiinatar) ja tuli heti sellainen tutina, että parisuhteelle ei taida tämä homma tehdä kovinkaan hyvää.

Nuori kaunis parikymppinen tyttö minun kanssa kotona ja vaimo työmatkalla pari kolme päivää. Huh huh....

Siis meinaan, että jos tutustumisen jälkeen huomaamme tulevamme oikein hyvin toimeen...

Kokemuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja Talon isäntä;11483672:
Saimme eilen kuvan meille tulevalta au pair -tytöltä (nätti kiinatar) ja tuli heti sellainen tutina, että parisuhteelle ei taida tämä homma tehdä kovinkaan hyvää.

Nuori kaunis parikymppinen tyttö minun kanssa kotona ja vaimo työmatkalla pari kolme päivää. Huh huh....

Siis meinaan, että jos tutustumisen jälkeen huomaamme tulevamme oikein hyvin toimeen...

Kokemuksia?

Itse olen ollut 2 kertaa au-pairina eikä kyllä ole lainkaan perheen isäntä sytyttänyt vaikka hyvin on toimeen tultu ja kaksin koiria lenkitetty ja kaksin oltu kotosallakin.

Kyllä ne tuntuu parikymppisestä ikälopuilta jos ovat päälle 30 vee ja au-pairit löytävät kyllä ikäistänsä seuraa baareista ja muualta kuten muutkin nuoret. Ei hänellä varmaan kuitenkaan ilta/yötöitä ole.

Jos tutina on, ettei vaimosi merkitse sinulle mitään, ota toki ero ennen au pair -tytön saapumista. Sitten voit hyvällä omallatunnolla alkaa liehitellä häntä ja aloittaa mahdollisen suhteen.

Mistäs muuten johtuu,että miehet yleensä retkahtaa noihin lastenhoitajiin ja alkaa suhteen. Taitaa tuolla julkismaailmassa, isossa maailmassa ,olla ihan normijuttu. Chris Deburghin Lady in Red oli tehty lastenhoitajalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Talon isäntä;11483672:

Kokemuksia?

Nää on sen aasiafanin mielikuvitus juttuja taas!

Huomaatteko tämän kirjoittelijan (kyseenalaisen) edistyksen? Ennen hänen päiväuniensa kohde oli aasiattaret yleensä, nyt he ovat saaneet jo tarkemmankin kansallisuuden: tuolla sinkkupalstalla oli nepalilainen, täällä kiinalainen. Mitä kaikkea heistä vielä ajan myötä paljastuukaan?

Tää alkuperäsen vaimo tiesi, että missä mennään. Niin hän vaihto tän nuore aasialaisen naisen.
Siis, muhun..joo oon turust päi, toistpuol jokke. Pieni mää olen ja tumma, mut ikää jo enempi ku 20v. Jos rehellissii ollaan, nii yli 50 vuot o plakkaris.
Käyn kyl jonkiverra siit aasittarest mut harmait o siunaantunu ja varren pituut reilust yli150cm.

Kyl tää miehen vaimo voi rauhillisin mielin ol tuol työmatkal.

Mutta muista käyttää kumia ettei tule aasialaista hyppykuppaa. Se kun voi pahimmassa tapauksessa hypätä parin sukupolven ylikin. On siinä sitten lapsenlapsilla selittämistä....

Itse olen ollut 2 kertaa au-pairina eikä kyllä ole lainkaan perheen isäntä sytyttänyt vaikka hyvin on toimeen tultu ja kaksin koiria lenkitetty ja kaksin oltu kotosallakin.

Kyllä ne tuntuu parikymppisestä ikälopuilta jos ovat päälle 30 vee ja au-pairit löytävät kyllä ikäistänsä seuraa baareista ja muualta kuten muutkin nuoret. Ei hänellä varmaan kuitenkaan ilta/yötöitä ole.

No tiedän kyllä tapauksen jossa parikymppinen suomalainen au pair tyttö ihastui ja rakastui isäntäperheen 60-vuotiaaseen patuun ja tämä tyttö tuli raskaaksi. Teetätti kyllä abortin. Eli ei se kolmekymppinen välttämättä parikymppisen silmissä välttämättä miltään ikälopulta näytä.

Että kyllä siinä pienoinen vaara on kun joku kaunis tytsy tulee taloon! Himot ne on hiirelläkin, kai sitä itsekin jotenkin reagoisi tällaisenä keski-ikäisenä täti-ihmisenä :) jos meille tulisi joku komia ja nuori adonis siivoilemaan :)

Viimeksi muokattu:
Jos lähtökohta on tuo, niin teidän avioliittonne on päätepisteessä.

Oikeassa avioliitossa ja parisuhteessa ei tule moiset asiat edes mieleen. Jos siis sulle heti tulee, niin ei muuta kuin anna vaimolle vapaus etsiä parempi mies. Sinä olet petturiäijä joka on vieraan kimpussa heti kun tilaisuus. Lähde siitä.

Jos lähtökohta on tuo, niin teidän avioliittonne on päätepisteessä.

Oikeassa avioliitossa ja parisuhteessa ei tule moiset asiat edes mieleen. Jos siis sulle heti tulee, niin ei muuta kuin anna vaimolle vapaus etsiä parempi mies. Sinä olet petturiäijä joka on vieraan kimpussa heti kun tilaisuus. Lähde siitä.

Ymmärräthän: "vaimo työmatkalla 2-3 päivää" - vai työmatkalla :) ????
Mielikuvitustahan tää koko juttu on mutta voi sille vaimolelkin jotain säpinää kehittää ;)
Ei pomon kanssa, ne on niin tylsiä. Ehkäpä vaimo on pomo jolla parikymppinen poika harjottelijana. Sellanen puumanaaras-vaimo :D

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä