Atopia-apuja kaiken kokeilleita kaipailen

jos se suolaliuos ei ole liian voimakasta niin ei kirvele, tuo 0,9% on sama mitä esim kyynelissä ja hiessä on suolaprosentti. eli ei muuta ku maistelemaan vain. ja ei oo käytetty suihkussa sen jälkeen että saa rauhassa vaikuttaa.
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
jos se suolaliuos ei ole liian voimakasta niin ei kirvele, tuo 0,9% on sama mitä esim kyynelissä ja hiessä on suolaprosentti. eli ei muuta ku maistelemaan vain. ja ei oo käytetty suihkussa sen jälkeen että saa rauhassa vaikuttaa.
Ok kiitti, nyt kerkes jo suihkuun mutta huomenna kokeillaan tuota suolakylpyä =)
 
atoopikko itsekkin
mulla ei oikeesti auta mikään muu kuin atarax joka ilta, koska just illalla ja yöllä tulee raavittua kuin sekopää. Päivisin ei niinkään kun on touhuamista. Vaikka imetän niin lääkäri määräsi mulle ataraxia. Ensimmäistä lasta kun imetin niin ihottuma meni niin pahaksi että ihmiset luulivat minun saaneen palovammoja ja jouduin syömään kolme antibioottikuuria ja sen päälle 18 kertaa valohoitoon. Valohoitoa suosittelen myös erittäin lämpimästi!

Jos teillä on amme niin laita lapsi suolakylpyyn. Ihan merisuolaa heität veteen ja siellä saa lillua niin kauan kuin jaksaa. Sen jälkeen lumiukkovoitelu.
 
atoopikko itsekkin
ja tuli vielä mieleen että kuivalle iholle laitettu voide ainakin minulla vaan pahentaa kutinaa ja kirveleekin ihan sietämättömästi. Eli laita voiteet vaan kylvyn jälkeen pyyhekuivalle iholle.
 

Yhteistyössä