V
"Vieras"
Vieras
Allegrolle pisteet täältäkin!!
Meillä on Allegro ollut käytössä jo kohta 10 vuotta. Mulla itellä on atooppinen iho ja sen lisäksi hajusteherkkyys/allergia ja tätä pesuainetta oon voinu käyttää. Meidän perheessä useampi astmaatikko, atoopikkoja löytyy ym. eikä kenellekään ole tullut mitään. Ja lisäksi, mistä ite tykkään, niin tää pesuaine kestää tosi kauan, eikä tartte aina olla kaupasta kantamassa pesuainetta. Mä en ole löytänyt mitään huuhteluainetta, joka sopis, joten meillä pestään ainoastaan tuolla vaatteet. Sähköisiähän ne vaatteet on talvella, mutta kun kaikkea ei näköjään voi saada... Sen pesuaineen saa hakee matkahuollosta, joten yleensä tuleekin tosi nopeesti.