Atkinsin dieetti.Kertokaa kokemuksia,hyvät ja huonot puolet?

vieras
Lähtee kiloja, kylläinen olo, ei edes tunnu että olisi jollain dieetillä. Jos tykkää syödä leipää niin sitte voi olla vaikeaa olla tällä dieetillä. Mutta jos jotain dieettiä ajattelee, niin tätä suosittelisin.
 
annie
Mulle taas ei sopinut ollenkaan. Nälkää en tosin tuntenut, mutta ne pekonit/kermat sunmuut alkoi tosi äkkiä ällöttään. Eikä sekään, mutta tuli tunne niinku ois ollut kymmenen kilonv painot jaloissa. omituinen olo, ei ollenkaan hyvä.
 
vieras
Mä tein pizzaa atkinsin dieetin mukaan ja sitte ihan normipizzaa, niin kyllä se normipizza veti kropan ihan jumiin ja tönkköön. Tuo ensimmäinen versio ei ollenkaan ja on lisäksi todella hyvää :) (pizzapohja koostuu siinä vehnäleseistä, kanamunasta, juustoraasteesta, maitorahkasta ja leivinjauheesta ja on tosi helppo tehdä!)
 
niinpä!
Alkuperäinen kirjoittaja annie:
Mulle taas ei sopinut ollenkaan. Nälkää en tosin tuntenut, mutta ne pekonit/kermat sunmuut alkoi tosi äkkiä ällöttään. Eikä sekään, mutta tuli tunne niinku ois ollut kymmenen kilonv painot jaloissa. omituinen olo, ei ollenkaan hyvä.
Toimiihan se niillä, joilla on omat kanat ja lihat ja munat niistä - luomuna tietysti. Mut kaupasta jos ostaa jotakin GMO-sapuskaa, taatusti turvottaa.

Mut on hyvä nähdä, että paremmin pärjää ilman viljaa, vaikka ei sairas olisikaan. Miksiköhän:
http://koti.netplaza.fi/~paula/kotikokkeli/vhh.htm

 
kk
Alkuperäinen kirjoittaja atkins:
mulle ei sopinut, tuli turvotusta, en jaksanut mitään ja kaikkee.. ruoat oli hyviä.
omituista, mulla mennyt aivan päin vastoin, turvotukset katoo hetkessä ja energiaa riittää kun pienessä kylässä! :D en ehkä ihan atkinssin rajoissa syö, mut karppaan kuitenkin :)
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja annie:
Mulle taas ei sopinut ollenkaan. Nälkää en tosin tuntenut, mutta ne pekonit/kermat sunmuut alkoi tosi äkkiä ällöttään. Eikä sekään, mutta tuli tunne niinku ois ollut kymmenen kilonv painot jaloissa. omituinen olo, ei ollenkaan hyvä.
atkinsissahan kermaa saa syödä tosi vähän päivässä. eikä puhu pekonista mitään
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja tööt:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja tööt:
Alkuperäinen kirjoittaja ..':
aika jännä jos tuossa on kaikki, kun atkins kuitenkin kirjoitti aiheesta monta kirjaa. :)
Mitäs siitä puuttuu?
no siis tuo on kyllä karppausta, mutta ei atkinsia.
Mitäpäs niissä on eroa, jos sokerit tipauttaa minimiin?
ero on se, että atkinsissa syödään niiden atkinsin ohjeiden mukaan. ja jos ne haluat tietää niin lue kirjat
 

Yhteistyössä