Ateriankorvikkeet - hyi stna!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jenis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jenis"

Vieras
Pystyykö joku noita vetään? Mulla alkoi juuri aika vähäkalorinen jakso elämässä, ja aattelin että Nutriletillä ja vastaavilla vois korvata lounaan tai välipalan silloin kun on liikenteessä eikä terveellisiä vaihtoehtoja ole just saatavilla. Mutta hyi helevetti, toi Nutriletin "tomaattikeitto" nosti välittömästi palan kurkkuun, Allevon "suklaapatukkaa" pystyin syömään puolikkaan ennenkuin alkoi se jauhoisuus tökkiä.

Kertokaapa mitkä noista korvikkeista maistuu ees etäisesti oikealta ruualta, vai tarviiko mun vaan alkaa tehdä joka päivälle eväät laukkuun?

[QUOTE="Jenis";25866831]Vau. Ei onnistuis multa. Oliko sekin tommoista ihmeellisen jauhoista? Siis se pirtelö.[/QUOTE]

No, ei pahimmasta päästä, ei tosin ole sen jälkeen mieli tehnyt. Itse en pysty syömään ollenkaan nitä suolaisia makuja, niissä maistuu se jauhe täysin läpi.

Erehdyin kans ostaa sen tomaattikeitto moskan robbarista.
Hyi stana mitä shaissee!!! Huomenna ostamaan vaan salaattia ym.. VAnha kunnon pistelasku, täältä tullaan :)

[QUOTE="Jenis";25868477]Kai ne laihduttaa kun jäävät syömättä :D Ei vaan, joskus ois näppärää kun ois tommonen lämpimässä säilyvä eväs, jossa on ravintoarvot ees sinnepäin kohillaan. Muuten menee aika hiilaripainotteiseksi, myslipatukat yms.[/QUOTE]

Takuulaihdutus siis.Jos vaan sinnittelisi noilla vaan:DVoin joo kuvitella maun:x

[QUOTE="juu";25868527]Erehdyin kans ostaa sen tomaattikeitto moskan robbarista.
Hyi stana mitä shaissee!!! Huomenna ostamaan vaan salaattia ym.. VAnha kunnon pistelasku, täältä tullaan :)[/QUOTE]

Joo, ei noita pysty syömään. Mulla on yks semmonen Hunger Control-pirtelö kaapissa, sen vielä testaan ja jos on yhtä kauheeta niin ei auta ku hommata joku kylmälaukku että saa oikeaa ruokaa mukaan...

Yhteistyössä