Atarax-resepti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
mulla vuorokausiannos on 9 tablettia. Mulla atarax on määrätty allergisen kutinan hoitoon. EIkä se kyllä väsytä normaalia enempää.
2 vikkoo pitää syödä isoa annosta, sen jälkene vähenmnetään pikkuhiljaa ja lopetetaan kokonaan.

no en ole nukahtamislääkkeiden asiantuntija, mutta olen aivan varma, että jos olet ottanut joka ilta KAHDEKSAN KAPPALETTA 25 mg Ataraxia niin se on järkyttävää!! soitapa vaikka terveysneuvontaan ja kysy, he osaavat kertoa maks annokset.

menisin sinuna huomenna lääkäriin, henkilökohtaisesti.

mistä sun unettomuus johtuu? onko sitä syytä koitettu poistaa? tosta ataraxista sun pitäisi päästä eroon tai edes siihen puolikas - 1 tabletti ennen nukkumaanmenoa.

lääkäri sanoi että ataraxiia saa ottaa 12 tablettia vuorokaudessa, joten ei se silloin kovin huumaavaa voi olla.
taitaa monella vaan ola se uskomus kun tietää että lääkkeessä on rauhoittavaa, se muka on huumaavaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
lääkäri sanoi että ataraxiia saa ottaa 12 tablettia vuorokaudessa, joten ei se silloin kovin huumaavaa voi olla.
taitaa monella vaan ola se uskomus kun tietää että lääkkeessä on rauhoittavaa, se muka on huumaavaa.

Lääkäri sanoi myös että kannattaa ostaa kerralla 100kpl paketti, jos tarvi vielä myöhemmin näitä. allergian oireisisn on hyvä ja tehokas

Kannattaa myös muistaa, että Atarax ei ole bentso, eikä vaikuta samalla tavalla kuin bentsot. Ataraxista ei voi tulla samalla tavalla riippuvaiseksi kuin esim. Diapamista. Mutta kun ihmiset katsoo vaan että SIINÄ ON SE KOLMIO, SEN TÄYTYY OLLA VAHVA LÄÄKE.

Mun mielestä olis korkea aika vaihtaa lääkettä, koska olet syönyt tuota samaa jo kauan ja toleranssi noussut. Tietysti parempi olis hoitaa unettomuutta ilman lääkkeitä mutta harvoin niin käytännössä tapahtuu.

Oletko kokeillut näitä?

Dormicum
Imovane
Stilnoct/Stella
Tenox/Normison
Opamox
?

Minäkin olen joutunut allergiaan napsimaan 10kpl Ataraxia päivässä 1,5kk ajan. Sitten asteittain vähennettiin.

Ei niistä mitään fiiliksiä tullut. Vaikka en ollut ennen käyttänytkään.

On kaksi eri asiaa syödä ataraxia allergiaan tai unettomuuteen. Monillle atarax on ainut sopiva unilääke näitä on esim keuhkosairaat. Mutta ap:n tapauksessa määrä unettomuuteen on kyllä hurja...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä