I
ihmettelen
Vieras
lääkäri siis määräsi mulle ataraxia, soitti apteekkiin puhelinreseptin. Sain jopa ihan 25 kpl! Riittäähän se peräti kolmeksi (3) vuorokaudeksi :mas: Mitä järkeä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:lääkäri siis määräsi mulle ataraxia, soitti apteekkiin puhelinreseptin. Sain jopa ihan 25 kpl! Riittäähän se peräti kolmeksi (3) vuorokaudeksi :mas: Mitä järkeä?
Alkuperäinen kirjoittaja klementine:ehkä se just sen takia määräs vaan 25kpl ettet vetele niitä liikaa yli
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja klementine:ehkä se just sen takia määräs vaan 25kpl ettet vetele niitä liikaa yli
Reseptissä lukee annostus eli 8 tablettia iltaisin, unettomuuden hoitoon. On ihan erikoislääkärin määräämä resepti. Ja se on mulla ollut jo pidempään käytössä, enkä ole kertaakaan ottanut enempää kuin tuo 8 tablettia kerralla.
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:no huh, pitäisihän sen riittää kolmeksi viikoksi, ylikin. vai mikä ihmeen annostus sulla oikein on? ja mihin sitä syöt?
Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:Atarax on pääasiassa keskushermostoon vaikuttava lääke, jota saa määrätä puhelimitse vain pienimmän pakkauskoon.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja klementine:ehkä se just sen takia määräs vaan 25kpl ettet vetele niitä liikaa yli
Reseptissä lukee annostus eli 8 tablettia iltaisin, unettomuuden hoitoon. On ihan erikoislääkärin määräämä resepti. Ja se on mulla ollut jo pidempään käytössä, enkä ole kertaakaan ottanut enempää kuin tuo 8 tablettia kerralla.
8 tablettia illassa??? Ei hyvänen aika mikä määrä, tuohan on ihan älytön. Sitä paitsi atarax on ainakin minun kohdalla pelkästään levottomuutta ja ahdistusta aiheuttava lääke.
Alkuperäinen kirjoittaja heisulivei:Hui kauheeta! Saan samaa lääkettä allergisiin oireisiin, ja silti jos otan kokaisen yhden tabletin illalla, olen ihan kanttuvei! Varmaan lähtis henki kahdeskasata tabusta!! Eiköhän nyt ois jotain tehokkaampaa lääkettä ihan unettomuuden hoitoon??
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:no huh, pitäisihän sen riittää kolmeksi viikoksi, ylikin. vai mikä ihmeen annostus sulla oikein on? ja mihin sitä syöt?
Miten niin IHMEEN annostus? Lääkäri on määrännyt otettavaksi 8 tablettia iltaisin. 25 jaettuna kolmella ei mielestäni riitä kuin kolmeksi päiväksi?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja klementine:ehkä se just sen takia määräs vaan 25kpl ettet vetele niitä liikaa yli
8 tablettia illassa??? Ei hyvänen aika mikä määrä, tuohan on ihan älytön. Sitä paitsi atarax on ainakin minun kohdalla pelkästään levottomuutta ja ahdistusta aiheuttava lääke.
Tosiaan erikoislääkärin määräämä lääke. Ja kuulemma käytetään paitsi kutinaan ja allergiaan niin myös unilääkkeenä, ihmiset eivät vain tiedä tätä. Jestas mikä hyökkäys, vaikka noudatan vain lääkärin ohjeita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja klementine:ehkä se just sen takia määräs vaan 25kpl ettet vetele niitä liikaa yli
Tosiaan erikoislääkärin määräämä lääke. Ja kuulemma käytetään paitsi kutinaan ja allergiaan niin myös unilääkkeenä, ihmiset eivät vain tiedä tätä. Jestas mikä hyökkäys, vaikka noudatan vain lääkärin ohjeita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja heisulivei:Hui kauheeta! Saan samaa lääkettä allergisiin oireisiin, ja silti jos otan kokaisen yhden tabletin illalla, olen ihan kanttuvei! Varmaan lähtis henki kahdeskasata tabusta!! Eiköhän nyt ois jotain tehokkaampaa lääkettä ihan unettomuuden hoitoon??
Alkuperäinen kirjoittaja pif:AP, mitä muuta sulla käytetään vierotukseen? Tollanen annsotus viittaa narkomaanin veirotuslääkitykseen, ei unettomuuden hoitoon.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja pif:AP, mitä muuta sulla käytetään vierotukseen? Tollanen annsotus viittaa narkomaanin veirotuslääkitykseen, ei unettomuuden hoitoon.
Vieroitukseen?Missäs aineissa mahdat itse olla, kun et osaa edes kirjottaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja pif:AP, mitä muuta sulla käytetään vierotukseen? Tollanen annsotus viittaa narkomaanin veirotuslääkitykseen, ei unettomuuden hoitoon.
Vieroitukseen?Missäs aineissa mahdat itse olla, kun et osaa edes kirjottaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja heisulivei:Hui kauheeta! Saan samaa lääkettä allergisiin oireisiin, ja silti jos otan kokaisen yhden tabletin illalla, olen ihan kanttuvei! Varmaan lähtis henki kahdeskasata tabusta!! Eiköhän nyt ois jotain tehokkaampaa lääkettä ihan unettomuuden hoitoon??
No kun sinä tunnut olevan alan asiantuntija, niin kerropa mikä lääke minua auttaisi? On kokeiltu vaikka mitä lääkkeitä tässä vuosien varrella. Äläkä tule ehdottamaan ainakaan Seroquelia, siitä ei ollut mulle mitään muuta kuin harmia :/ Ei sopinut yhtään.
Antakaas muutkin asiantuntijat lausuntoja?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No kun sinä tunnut olevan alan asiantuntija, niin kerropa mikä lääke minua auttaisi? On kokeiltu vaikka mitä lääkkeitä tässä vuosien varrella. Äläkä tule ehdottamaan ainakaan Seroquelia, siitä ei ollut mulle mitään muuta kuin harmia :/ Ei sopinut yhtään.
Antakaas muutkin asiantuntijat lausuntoja?