Atacand 4mg?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tigru87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tigru87

Aktiivinen jäsen
10.09.2006
3 121
0
36
Olisiko kellään tietoa ko. lääkkeestä?
Itselleni sitä määrättiin migreenin estoon, eikä lääkäriltä saanut mitään kunnollista vastausta, kun kysin lääkkeestä.

Olisi kiva kuulla kaikki ko. lääkkeestä. Siis te jotka olette sitä käyttäneet, kertokaa kokemuksia, olitteko tyytyväisiä ja mikä mahtaa olla hinta?

Kiitos jo etukäteen vastauksista!! :hug:

Mulla on Atacand ollut käytössä marraskuusta lähtien ja just migreenin estona. Mulla on kylläkin 16 mg, mutta eipä siinä taida olla muuta eroa, kuin vahvuus.

Mulla on ollut apua ko lääkkeestä. Neurologin mukaan mikään ei auta kuukautismigreeniin/hormonaaliseen mutta mulla sekin on lieventynyt niin, että kohtaus helpottuu nopeasti ottamalla 2 voltarenia. Ennen jouduin ottamaan täsmälääkkeitä ja nyt siis apu tulee tulehduskipulääkkeellä. Ennen kohtaukset kesti 6-8 päivää, nyt max. 3 päivää. Oon siis tosi tyytyväinen.

Mulla on pari vuotta sitten ollut beetasalpaaja (Emconcor 5mg) estona ja nyt kyllä huomaan tosi suuren eron näissä kahdessa lääkkeessä. Ennen liikunta tuntui huonolta, syke ei noussut kunnolla ja huimasi helpolla. Nyt en ole huomannut mitään huonoja sivuvaikutuksia. Mulle siis Atacand sopii mut voi olla ettei kaikki siitä tykkää. Melkein kokeilemalla se paras löytyy.

Toivottavasti sait apua ja rohkaistut edes testaamaan :) . Lääkkeen tuoteselosteessa muistaakseni oli, että täysvaikutus on päällä vasta 4 viikon käytön jälkeen. Eli sen verran kannattaa odottaa. Mulla meni yli 2 kk ennen kuin huomasin eron.

Yhteistyössä