Asutteko lähellä vanhempianne?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Miehen koti tuossa parin kilsan päässä. Mut eipä niistä oikein hoitoavuksi ole. Se hyvä puoli et koululaiset voi käydä itekseen siellä.
Mun vanhemmat asuu 60 km päässä. Äiti käy meillä n 5 krt vuodessa isä ei sitäkään. Ite käydään n kerran kuukaudessa parissa siellä. Välillä useammin välillä tulee sit pitempi tauko. Eli eipä nekään hoitoapuna ole. ( tosin siskolla käyvät muutaman kerran vuodessa lapsenvahtina vaikka asuu toisella puolen Suomea).

Miu vanhemmille noin 500m
ukon vanhemmille noin 3km
isojen mummolle noin 5km

Apua saa kun tarvii! Vanhempani ottaa muksui hoitoon/yöks, nähää usein, lähes päivittäin.
Työtön ja eläkeläinen, ukon vanhemmat samoten, isojen mummo työelämässä.

tiuku
Mun vanhemmille on matkaa 150km ja miehen vanhemmille 800km.
Välit molempiin on kunnossa. Mutta minkäs teet, kun molemmat pääsi tälle paikkakunnalle opiskelemaan, vaikka molemmilla oli tämä paikka kolmantena vaihtoehtona, niin muutettavahan se oli. Mun vanhempia nähdään n. 2x kuussa ja miehen n. 4-5kertaa vuodessa. Mun vanhemmilta saa apua tarvittaessa ihan hyvin, mutta mainiosti me pärjätään omallakin kokoonpanolla.

Mun vanhemmille n 70km, miehen isän luo n 50km, miehen äidin luo liki 700km. Hoitoapua saadaan mun vanhemmilta (ja mahdollisesti siskoilta) silloin, kun tarvitaan. Harvemmin tarvitaan, tosin.

Muutaman vuoden päästä tuo välimatkan mun vanhempien luokse kutistuu n 70 kilometrillä. Sitten saattaa tyttökin ehkä viettää enemmän aikaa mummolassa. =)

Tuossa ne asuu kilsan päässä,mutta lastenhoito on muiden puuhaa. Anopin kanssa pojat ovat joskus kun tarvetta,asuvat n.15km päässä.
Oma isä siinä kunnossa että ei sinne mitään vikkeliä touhuavia lapsia viedä.

Yhteistyössä