asuntolaina työttömänä, siis asuntolainaa on vaan voiko saada lainan toiseen asuntoon..

  • Viestiketjun aloittaja elekkee kivittäkö :D
  • Ensimmäinen viesti
elekkee kivittäkö :D
tiiän ettette te ole pankkitätejä tai päättämässä asiaa meille vaan kysyn ihan vaan kokemusten pohjalta,että onko kellään kokemusta

meillä siis tilanne, että saimme aikanaan asuntolainan, kun mies oli vakipaikassa töissä ja itse kotiäiti, joka olen yhä. nyt mies kuitenkin joutu työttömäks ja lainaa jäljellä suunnilleen sen verran kuin tuo kiikarissa oleva talo maksaisi.

mietinkin, että onkohan tuon toisen asunnon osto mahdollista jos tämä asunto saatais myytyä

ei mulla muuta :D
 
"Turbo"
Niin siis, jos edellinen vastaaja oli mies, niin voisin melkee nauraa yhtä makosesti sille, että joku äijä vielä kehtaa täällä kaksplussan palstalla alkaa naureskelee.. Mene pelaan jää kiekkoa urpo.
 
Voishan näihin lainakyselyihin ja mietteisiin ihan vakavastikin suhtautua eikä alkaa täällä naureskelemaan ja pilkkaamaan toisia! OIkeesti!
Ihan kohtuullisia mietteitä mun mielestä! Ihan samanlaisia miettiin niin moni, kun täällä netissä googlaa, esim täällä joku mietti jos ostais saunan luotolla. Mikä jottei! Ei oikeasti kovin monella ole niin tarkkaa tietoa siitä mikä on mahdollista ja mikä mahdotonta. Aina voi kysyä, selvittää, ei tarvitse tietää valmiiksi ja selvitä itse!
 

Yhteistyössä