V
vierailija
Vieras
Hetkinen, syyskuussa ei ole 31. päivää?! Onko me nyt allekirjoitettu täysin mitätön sopimus??
Ei - vaan teidän ei tarvitse luovuttaa asuntoa milloinkaan, koska tuollaista päivämäärää ei ole. Voitte jatkaa asimista siellä aivan vapaasti ja pitää rahat.