K
kia
Vieras
Vituttaa-omaa myyty kohta 6kk ja saman ajan on ollut myymättä tuo talo jota himoitsemme. Ei varaa myydä asuntoa "pilkkahintaan"...En jaksa tätä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja missäpäin:Missäpäin myytte? Meillä kanssa oma ollut myynnissä nyt kesäkuusta... kerrostaloasunto tosin. Eipä pahemmin "tosissaan" uskalla uutta edes katsella kun nihkeetä on tämä oman myynti. Näytöillä käviöitä ollut max 3 ja nyt pari kertaa ei yhtään kävijää. Vituttaa suorastaan jo.
Alkuperäinen kirjoittaja JenPen:Meillä sama tilanne, uusi valmiiksi katsottuna ja oma myymättä... Eikä varaa kovin halvalla nykystä myydä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko liian kovat hintapyynnöt asunnon kuntoon nähden? Huono paikka?
Ikäväähän tuo on, mutta minkäs sille voi jos kukaan muu ei ole kiinnostunut teidän kodeista! Asuntoa hankkiessa kannattaa jo vähän miettiä, onko sillä hyvät mahkut mennä kaupaksi sitten kun muuttoa olisi edessä! Tai näin me olemme ainakin aina asuntomme katsoneet ja kaupaksikin on mennyt todella hyvin!
Alkuperäinen kirjoittaja missäpäin :Meillä ainakin hinta TOSI alhainen, verrattuna alueen hintatasoon. Kaksi vuotta vanha, joten lähes uutta vastaava. Mutta EI VAAN kauppa käy.
Alkuperäinen kirjoittaja vieraileva:meill' on myös omakotitalo myytävänä savossa ja uutta etsitään uudelta maalta. Muutto miehen työn perässä. Tuleva viikonloppuna on ollut myynnissä 1kk ja tiedetään, että odottaa saa, mutta harmittaa kun mies jo viikot on uudessa kaupungissa ja me täällä.
Alkuperäinen kirjoittaja kia:Alkuperäinen kirjoittaja vieraileva:meill' on myös omakotitalo myytävänä savossa ja uutta etsitään uudelta maalta. Muutto miehen työn perässä. Tuleva viikonloppuna on ollut myynnissä 1kk ja tiedetään, että odottaa saa, mutta harmittaa kun mies jo viikot on uudessa kaupungissa ja me täällä.
Ostakaa tää meidän rivari!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieraileva:Alkuperäinen kirjoittaja kia:Alkuperäinen kirjoittaja vieraileva:meill' on myös omakotitalo myytävänä savossa ja uutta etsitään uudelta maalta. Muutto miehen työn perässä. Tuleva viikonloppuna on ollut myynnissä 1kk ja tiedetään, että odottaa saa, mutta harmittaa kun mies jo viikot on uudessa kaupungissa ja me täällä.
Ostakaa tää meidän rivari!!!!!!!!!
sorry omakotitaloa etsitään ja vielä ei ole kolahtanut yksikään ja onneksi kun ovat huiman hintaisia verrattuna meidän tämän hetkiseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Marakatti:Joo, mullaki on talo myytävänä.Ollaan asuttu tässä toisessa (joak rakennettiin miehen kanssa joka lähti lätkimään ja jätti mulle kaikki.Omaisuuden ja velat ym.)
Olen ensin vuokrannu mut nyt tuli todellinen valiuuttavaje tähän huusholliin ja on myynnissä.Tyhjillään.Huomenna mennään taas raivaamaan vanhempien kanssa sinne pihaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Inka:Alkuperäinen kirjoittaja Marakatti:Joo, mullaki on talo myytävänä.Ollaan asuttu tässä toisessa (joak rakennettiin miehen kanssa joka lähti lätkimään ja jätti mulle kaikki.Omaisuuden ja velat ym.)
Olen ensin vuokrannu mut nyt tuli todellinen valiuuttavaje tähän huusholliin ja on myynnissä.Tyhjillään.Huomenna mennään taas raivaamaan vanhempien kanssa sinne pihaa.
Missä päin?Etsin taloa.
Alkuperäinen kirjoittaja Marakatti:Alkuperäinen kirjoittaja Inka:Alkuperäinen kirjoittaja Marakatti:Joo, mullaki on talo myytävänä.Ollaan asuttu tässä toisessa (joak rakennettiin miehen kanssa joka lähti lätkimään ja jätti mulle kaikki.Omaisuuden ja velat ym.)
Missä päin?Etsin taloa.
Mäntsälässä
Alkuperäinen kirjoittaja Inka:Alkuperäinen kirjoittaja Marakatti:Alkuperäinen kirjoittaja Inka:Alkuperäinen kirjoittaja Marakatti:Joo, mullaki on talo myytävänä.Ollaan asuttu tässä toisessa (joak rakennettiin miehen kanssa joka lähti lätkimään ja jätti mulle kaikki.Omaisuuden ja velat ym.)
Missä päin?Etsin taloa.
Mäntsälässä
Liian kaukana Helsingistä.Harmi.
Alkuperäinen kirjoittaja Tammihärkä:Vaikka kuinka polttelisi niin varo kahden asunnon loukkua nyt.