V
vierailija
Vieras
Kesällä tässä pystyi vielä asumaan melko normaalisti. Tuuletin (kotona olon/kosteus rasituksen mukaan) 1-5 kertaa päivässä.
Yöt olin kesällä tuuletusikkuna auki.
Nyt talvellantuueltan 1-2 kertaa päivässä, myös paukkupakkasilla suht nopeasti.
En haluaisi tuulettaa, mutta ei täällä voi olla muuten.
Ikkunat ovat aivan märät, siis sisäpuolelta ja kokonsinen käsipyyhe ei riitä kaikkien (3 kpl) ikkunoiden putsaukseen - se kastuu liian märäksi.
Vuokranantaja tietää ongelmasta, mutta on sitä mieltä että vika on ikkunassa(?) jolle ei voi tehdä mitään ennen kesää.
Korvausilmaventtiilejä en ole löytänyt, eikä myöskään vuokranantaja tiedä (ei ole vastannut, kun koitin kysyä) missä ne ovat.
Talo on rakennettu 87 ja ennen 90 lukua ei kai aina laitettu korvausilma venttiiliä?
Voiko vuokranatajani päästä tästä vain noin?
Vai onko hänen korjattava asia?
Tämä on tosi inhottavaa, kun asunnossa ei voi olla normaalisti.
Yöt olin kesällä tuuletusikkuna auki.
Nyt talvellantuueltan 1-2 kertaa päivässä, myös paukkupakkasilla suht nopeasti.
En haluaisi tuulettaa, mutta ei täällä voi olla muuten.
Ikkunat ovat aivan märät, siis sisäpuolelta ja kokonsinen käsipyyhe ei riitä kaikkien (3 kpl) ikkunoiden putsaukseen - se kastuu liian märäksi.
Vuokranantaja tietää ongelmasta, mutta on sitä mieltä että vika on ikkunassa(?) jolle ei voi tehdä mitään ennen kesää.
Korvausilmaventtiilejä en ole löytänyt, eikä myöskään vuokranantaja tiedä (ei ole vastannut, kun koitin kysyä) missä ne ovat.
Talo on rakennettu 87 ja ennen 90 lukua ei kai aina laitettu korvausilma venttiiliä?
Voiko vuokranatajani päästä tästä vain noin?
Vai onko hänen korjattava asia?
Tämä on tosi inhottavaa, kun asunnossa ei voi olla normaalisti.