Asunnon myymisestä (kuvia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Williviini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Williviini

Aktiivinen jäsen
01.09.2005
6 620
0
36
Vantaa
Olen miettinyt asunnon myymistä. Tykkään asua tässä, mutta tää alkaa olla liian pieni, nuo rummutkin joutu tuomaa olkkariin..

Mitä mieltä, nää ei ole tulossa tonne oikotielle, vaan otettu
ihan muuten vaan. Muuttaisitko jotain oikotilelle laitettavia kuvia varten?

Niin ja siivoa sitten kyllä oikeisiin kuviin!

http://www.aijaa.com/v.php?i=4130326.jpg

Tämmöisiä tuli mieleen:
- keittiöstä pyyhe pois kuvasta ja pöydälle jotain (kaitaliina+hedelmävati?), tulee minusta kodikkaampi
- lasten huoneessa sänkyihin päiväpeitot tai petaus paremmin
- olkkarissa tv-systeemi siistimmäksi (johdot ym roippeet pois)
- parveke siistimmäksi; matto suoraan ja tuoli suoraan tai hieman vinottain
- enempi kuvia, monesta kuvakulmasta?

parvekkeelta matto pois ja se maitotölkki
lisäksi veisin rukin ja muut ylimääräiset lelut pois kuvauksen + näyttöjen
ajaksi
ota kuva näkymästä parvekkeelta

Mä en ymmärrä valokuvauksesta, mutta mun mielestä kuvat on otettu vähän liikaa ylhäältä alaspäin eli mielestäni paremman kuvan saisi, jos suunta olisi suoraan. Muuten ihan kivalta kuvissa näytti.

Keittiökuvaa en ottaisi lampun takaa.
Olkkarista ottaisin rummut ja pleikkarihärpäkkeet(?) pois.
Toisesta huoneesta se varasänky pois.
Tosi hieno kämppä, mutta jos jotain parannusta haluaa..

TV-systeemi sotkuisen näköinen, parvekkeella kuvattu tuolia, ei parveketta tai näkymää. Tuskin ketään kiinnostaisi teidän aurinkotuoli? Lasten huone ahtaan näköinen, kuvan ajaksi toinen sänky ois. Ja siistimpi petaus.

Jos on kiva lastitettu parveke, niin kuvaa niin että lasit näkyy. Ja jos näkymä kiva, niin katso että tulee kuvaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Tämmöisiä tuli mieleen:
- keittiöstä pyyhe pois kuvasta ja pöydälle jotain (kaitaliina+hedelmävati?)
- lasten huoneessa sänkyihin päiväpeitot
- olkkarissa tv-systeemi siistimmäksi (johdot ym roippeet pois)
- enempi kuvia, monesta kuvakulmasta?

Juu siivoan kyllä enne kuvien ottoa. Nää on otettu iha normi päivän aikana joten tavaraa on näkyvillä. Huonosti laitoin ton ajatukseni tuohon.

Keittiön puuhe hyvä pointti, se kun on aina siinä niin siihen ei kiinnitä itse huomiota.

Lastenhuoneessa on oikeesti vaan yksi sänky, siihen voisin laittaa päiväpeiton. Tuo on toinen on yökyläläisen sänky.

Enempi kuvia, ok.

Kiitos.

Noiden normaalien siistimisien lisäksi laittaisin kodikkuutta keittiöön esim liinan tai hedelmäastian muodossa. Pojan huonetta stailaisin verhojen osalta. Ei sovi sinne alkuunkaan. Ihan kuin huone ei kuuluisi muuhun asuntoon. Lisäksi sinne päåiväpeitto sänkyyn. Muuten mun mielestä hyvät kuvat. Ja kun ottaa vähän ylhäältä alaspäin kuvia, tulee tilan tuntua =) Vaakasuoraan otetussa ei tule tilantuntua ja on ahtaampi vaikutelma.

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Noiden normaalien siistimisien lisäksi laittaisin kodikkuutta keittiöön esim liinan tai hedelmäastian muodossa. Pojan huonetta stailaisin verhojen osalta. Ei sovi sinne alkuunkaan. Ihan kuin huone ei kuuluisi muuhun asuntoon. Lisäksi sinne päåiväpeitto sänkyyn. Muuten mun mielestä hyvät kuvat. Ja kun ottaa vähän ylhäältä alaspäin kuvia, tulee tilan tuntua =) Vaakasuoraan otetussa ei tule tilantuntua ja on ahtaampi vaikutelma.

Niin sinullekkin juu kyllä siivoan virallisia kuvia varten, näitä varten en jaksanut.

Pojan huoneen se on sisustanut omilla väreillä :saint: Ja siinä on tuo varasänky jota jossa yövieras on yöpynyt sitä en nyt kuvan takia viitsinyt poistaa.

Nuo kulhot ja tommoset pitääkin huomioida + päiväpeitto

muttei kannata ottaa kaikesta kuvia, jää kiinnostavammaksi jos jää varaa arvailuillekin. Näin sano välittäjä joka myi meidän asunnon.
Kannattaa ennemmin tehdä "tyhjän" näköiseksi kuin että tavaraa on jokapaikasa.

Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:
muttei kannata ottaa kaikesta kuvia, jää kiinnostavammaksi jos jää varaa arvailuillekin. Näin sano välittäjä joka myi meidän asunnon.

Tätä mä just hain takaa, huono olen vaan itseäni ilmaisemaan. Nähtävästi :|

Just, mitä isompaa kannattaa tehdä. Kuvauksen ajaksi voi nuo rummut ottaa pois, mutta en sitten näytön ajaksi. Onko tyhmää?

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:

Tätä mä just hain takaa, huono olen vaan itseäni ilmaisemaan. Nähtävästi :|

Just, mitä isompaa kannattaa tehdä. Kuvauksen ajaksi voi nuo rummut ottaa pois, mutta en sitten näytön ajaksi. Onko tyhmää?

no ei mun mielestä, kuvat ratkaisee jo paljon, vähän että millä asenteella ihmiset tulee jo katselemaan. Mut nuo rummut jos sais pois kuvan ajaksi, niin tuli sellainen siistimpi olemus. Wessasta en ottaisi kuvaa jos ei ole remontoitu. Livenä välttämättä ei näytä hassummalta mutta kuva saattaa vääristää. Ja kuvassa näkyy kaikki keltaiset saumat yms.

Yhteistyössä