Osaako joku kertoa, millainen vero pitää maksaa kun asunto myydään ja siellä on asuttu yli kaksi vuotta? Myimme asunnon Huoneistokeskuksen kautta, ja mietin että onkohan he osanneet neuvoa minua silloin aikoinaan. Ongelma tuli nyt eteen kun huomasin ettei minulle ole verotuksessa huomioitu ensiasunnon lainan korkoja, tämä on ensiasuntoni, edellisestä omistin himpun all epuolet. Jos niitä korkoja ei ollut huomioitu, mutta nyt on, niin onkohan minulle tulossa joitain mätkyjä edellisen asunnon myynnistä, se kun eiollut ns. ensiasunto. Huomennahan se selviää kun voi soittaa verotoimistoon mutta nyt on pää täynnä uhkakuvia kauheista lisäveroista.