Asunnon myyjät

Joko teillä muilla alkaa epätoivo iskeä?

Kukaan ei osta ainakaan meidän asuntoa. Ollut myynnissä jo 11 kk.

Pakko olis päästä muutamaan kun ei enää mahduta tähän asuntoon.
Uutta ei voi ostaa ennen kuin saa rahat tästä.

Tavaraa on niin paljon että...tyttö kasvaa ja "tarvii" lisää tyttöjen tavaraa ja pojilla on jo kattoon asti huone täynnä omiaan. Eikä mitään saisi pakata pois, eikä varastokoppi enää vedä...
Vali vali...mies sanoo että jos päästään muuttamaan niin ei ku Uffin kirpparille lelut. : /
 
Ootko aatellu, miks kukaan ei osta sitä teidän asuntoa...
Itse voisin veikata että hinnasta se on kiinni...
Liian kova hintapyyntö...
Me tarjottiin yhestä myynnissä olevasta talosta
miehen kanssa 125 000?,
ja tämä on viimeinen hinta minkä me olemme valmiit maksamaan.
no hinta pyyntö tästä talosta olisi 139 000?,
mutta myyjä haluaa saadaa 135 000?.
tämäkin talo ollut myynnissä lähemmäs vuoden.
Meillä on aikaa odotella, jos hinnat laskisivat, niinkuin on ennustettu... ja katsella jos sattuisi kohdalle jotain vielä parempaa.
 
11 kk on kyllä pitkä aika. Ensin tulee mieleen se kun kerrot kuinka täyttä teillä on. Mielestäni ihan ehdoton asia asuntonäytöissä on, että tavaraa ei ole liikaa. Asunnon täytyy näkyä, jotta tilan tuntukin on oikea. Itse etsimme asuntoa noin viisi vuotta sitten ja minulle tuli heti ahdistus, jos asunto oli täynnä tavaraa. Yksi asunto varmaan tämän takia jäi ostamattakin, jotenkin asunnon todellinen koko ei selvinnyt (ja asunnossa ahdisti).

Suosittelen pitämään pienen tauon myynnissä, "stailaatte" asunotonne (tavaraa minimaalisesti) ja myyntiin uudelle välittäjälle (kannattaa pyytää käymää useampi välittäjä), uusin kuvin. Ja tietysti se hinta kohilleen =)

 

Yhteistyössä