Täällä on ihan kamalaa. Haluaisin muuttaa Helsinkiin.Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Asutko siellä mielellään vai kaipaatko muualle?
Tikkurilassa. Järkkyjä alueita tiksin lisäksi: rekola, asola, korso, koivukylä, hiekkaharju, länsimäki, rajakylä, martinlaakso...Alkuperäinen kirjoittaja no:Missäpäin Vantaata asut?
Mikä on mielestäsi Vantaan huonointa seutua?
Länsimäki ja Rajakylä on ihan hyviä paikkoja asua, näin 30 vuoden kokemuksella... =)Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Tikkurilassa. Järkkyjä alueita tiksin lisäksi: rekola, asola, korso, koivukylä, hiekkaharju, länsimäki, rajakylä, martinlaakso...Alkuperäinen kirjoittaja no:Missäpäin Vantaata asut?
Pakko myöntää, mutta en oo vielä käynyt flamingossa. Ehkä just siksi kun ei tule siellä päin niin pyörittyä!Alkuperäinen kirjoittaja flamingo:Eikö Flamingo olekin ihan järkyttävä paikka? Leffateatteri keskelle ei mitään... ??? Hulluutta!
No juu ei mulla ole omakohtasta kokemusta, perstuntuma vain.Alkuperäinen kirjoittaja lotta79:Länsimäki ja Rajakylä on ihan hyviä paikkoja asua, näin 30 vuoden kokemuksella... =)Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Tikkurilassa. Järkkyjä alueita tiksin lisäksi: rekola, asola, korso, koivukylä, hiekkaharju, länsimäki, rajakylä, martinlaakso...Alkuperäinen kirjoittaja no:Missäpäin Vantaata asut?
Dämn, miksei me tällätty ku olin siellä käymässäAlkuperäinen kirjoittaja Björn:Tikkurilassa. Järkkyjä alueita tiksin lisäksi: rekola, asola, korso, koivukylä, hiekkaharju, länsimäki, rajakylä, martinlaakso...Alkuperäinen kirjoittaja no:Missäpäin Vantaata asut?
Muuttoaikeita on.Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:miksi asut siellä jollet tykkää?
mitä?Alkuperäinen kirjoittaja syötkö:vantaalaista paskaa vai hesalaista?
millon oot boustaillu näillä huudeilla? :heart:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Dämn, miksei me tällätty ku olin siellä käymässäAlkuperäinen kirjoittaja Björn:Tikkurilassa. Järkkyjä alueita tiksin lisäksi: rekola, asola, korso, koivukylä, hiekkaharju, länsimäki, rajakylä, martinlaakso...Alkuperäinen kirjoittaja no:Missäpäin Vantaata asut?
Sillon viime vuosikymmenellä kun tänne muutettiin, niin ei ne spuget niin katukuvassa haitanneet, taidettiin itsekin olla vähän samaa kastia. Nyt lasten myötä myös arvot ovat muuttuneet, eikä enää ole niin tärkeää asua optimaalisella etäisyydellä viinakaupasta, vaan nyt on mielekkäämpää kiikaroida asuntoa sellaiselta sijainnilta josta on ihanteellinen etäisyys lasten tuleviin kouluihin. (Ja dickursby skolaniin en lapsiani halua, että se siitä.)Alkuperäinen kirjoittaja jahas:Heh - mahtaa olla nolo olo, kun juurikin Vantaalla joudut asumaan. Vaikka ilmeisesti miehesi työmatka on ihan ihanteellinen Tikkurilasta käsin, ja muutenkin yhteydet pelaavat hyvin (myös Helsingin keskustaan), niin johan on kamalaa, kun pitää myöntää asuvansa sen maagisen rajan "väärällä" puolella.
Yritätkö jotenkin itseäsi nostaa, kun tätä kulunutta Voi-nou-mä-en-kestä-tätä-Vantaata-ku-niin-paljon-mageempaa-olis-asua-Stadis -pissislöpinää täällä jauhat? Onko Vantaalla asuva ihminen parempi silloin, kun julkisesti tunnustaa, miten kamalaa siellä asuminen on?
kaikkihan sen nyt tietää. olen jopa ollut miehesi "kyydissä" kun läksin wieniin hyvännäköinen tapaus! pidä kiinni!Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Mistä sä muuten tiedät missä mun mies on töissä?
SAtomäessäkö asutte?Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Sillon viime vuosikymmenellä kun tänne muutettiin, niin ei ne spuget niin katukuvassa haitanneet, taidettiin itsekin olla vähän samaa kastia. Nyt lasten myötä myös arvot ovat muuttuneet, eikä enää ole niin tärkeää asua optimaalisella etäisyydellä viinakaupasta, vaan nyt on mielekkäämpää kiikaroida asuntoa sellaiselta sijainnilta josta on ihanteellinen etäisyys lasten tuleviin kouluihin. (Ja dickursby skolaniin en lapsiani halua, että se siitä.)Alkuperäinen kirjoittaja jahas:Heh - mahtaa olla nolo olo, kun juurikin Vantaalla joudut asumaan. Vaikka ilmeisesti miehesi työmatka on ihan ihanteellinen Tikkurilasta käsin, ja muutenkin yhteydet pelaavat hyvin (myös Helsingin keskustaan), niin johan on kamalaa, kun pitää myöntää asuvansa sen maagisen rajan "väärällä" puolella.
Yritätkö jotenkin itseäsi nostaa, kun tätä kulunutta Voi-nou-mä-en-kestä-tätä-Vantaata-ku-niin-paljon-mageempaa-olis-asua-Stadis -pissislöpinää täällä jauhat? Onko Vantaalla asuva ihminen parempi silloin, kun julkisesti tunnustaa, miten kamalaa siellä asuminen on?
Mistä sä muuten tiedät missä mun mies on töissä?
Kuinka monen vuoden kokemus sinulla on esim. Rekolassa asumisesta? Tunnut olevan todella sekaisin tai sitten sinulla on tapana kommentoida asioita joista et tiedä mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Tikkurilassa. Järkkyjä alueita tiksin lisäksi: rekola, asola, korso, koivukylä, hiekkaharju, länsimäki, rajakylä, martinlaakso...Alkuperäinen kirjoittaja no:Missäpäin Vantaata asut?
Eikös tossa jo ole melkein koko vantaata?Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Tikkurilassa. Järkkyjä alueita tiksin lisäksi: rekola, asola, korso, koivukylä, hiekkaharju, länsimäki, rajakylä, martinlaakso...Alkuperäinen kirjoittaja no:Missäpäin Vantaata asut?
Niin vissiin, älä puhu lööperiä.Alkuperäinen kirjoittaja anonyymi:kaikkihan sen nyt tietää. olen jopa ollut miehesi "kyydissä" kun läksin wieniin hyvännäköinen tapaus! pidä kiinni!Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Mistä sä muuten tiedät missä mun mies on töissä?