Asun kuin mausoleumissa

• Viestiketjun aloittaja neuvoja
  • Ensimmäinen viesti
neuvoja
On anopilta ja hänen sisareltaan ostettu rintsikka talo. Maksettu aivan täysi hinta. Nyt mummo ei anna rempata eikä vaihtaa mitään kun muistuttaa kaikki täällä äidistään. Mieskään ei koskaa kerkiä edes harkitsemaan remppaa, kun kiireitä ja peukalo keskellä kämmentä eikä rakennusmieheen ole varaa. Mitä tekisitte?

asuuko se muori siellä? miksi ihmeessä ostitte remontoitavan kohteen kun ette sille itse osaa mitään tehdä? mä laittaisin kämpän myyntiin tai ottaisin lainaa että saataisiin remontoitua. en jaksais asua paikassa josta en pidä. mummosta viis!!!

fddf
Talo on teidän, joten mummon mielipidettä ei tarvitse kuunnella.

Asuuko mummokin talossa? Jos ei, niin sano, että mummo siskoineen voi ottaa haluamansa tavarat itselleen, siis ne jotka muistuttavat heidän äidistään.

neuvoja
Täydellä hinnalla mieheni on tämän ostanut eipä vaan ole vissiin tajunnut ettei oikein lapsiperheelle käy tämä talo eikä tietenkään halua muuttaa kun on tunnearvoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen:
Alkuperäinen kirjoittaja neuvoja:
Täydellä hinnalla mieheni on tämän ostanut eipä vaan ole vissiin tajunnut ettei oikein lapsiperheelle käy tämä talo eikä tietenkään halua muuttaa kun on tunnearvoa.
Millainen talo ei sovi lapselle?
Sellainen missä on jyrkät portaat, vessa vain toisessa kerroksessa, tai vaikka sellainen missä joutuu lapsen huoneeseen menemään toisen huoneen kautta.
Liian vähän säilytystilaa, ei kunnollista pesuhuonetta. Nää niinku alkuun.

pöh
olisivat iloisia, jos kerta noin "tärkeä" talo pysyy suvussa. alota remppa ite ja kerää samalla rahaa. tapetin tms. poistoon ei tartte remonttimiestä :) tee pitkän tähtäimen suunnitelma remonttiin!!

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Jos on ostettu talo ihan täydellä hinnalla niin kyllä mä kokisin talon omaksi ja hyvällä omatunnolla remppaisin talosta mieleisen ihan sama mitä mummo ajattelee.
Peesi ja näin me on tehtykin, kun vuonna 2000 ostimme perikunnalta tämän talon.Ennen ostoa jo asuimme tässä ja remppasimme silloinkin.Meillä etuna se, että mies osaa rempata, toimii alan yrittäjänä =)

Yhteistyössä