hei! tietääkös joku, että saako yleistä asumistukea jos tilillä on 30 00 euroa rahaa?
mä 06.03.2008 #1 hei! tietääkös joku, että saako yleistä asumistukea jos tilillä on 30 00 euroa rahaa?
Miracles 06.03.2008 #2 Eihän se siihen liity paljon sulla on rahaa tilillä. Mutta tuskimpa sellaselle asumistuki KUULUU jolla moiset summat köllöttelee tilillä.
Eihän se siihen liity paljon sulla on rahaa tilillä. Mutta tuskimpa sellaselle asumistuki KUULUU jolla moiset summat köllöttelee tilillä.
ap 06.03.2008 #3 niin, no tuli vaan mieleen, et saisko esim. joku miljonääri asumistukea jos olis työtön ja hakis....
Vaappuva iskuporakone 06.03.2008 #4 Ei ne sun tiliä tarkista, mutta ite en ees viittis hakea asumistukea, jos on noin paljon rahaa..
vieras 06.03.2008 #5 muistelisin, et joskus oli kaverille sanottu et sen pitäs myydä auto pois (aika uusi auto) ennen kun saa asumistukea, et ei ois periaattees saanu olla arvokasta omaisuutta tms ... en sit tiiä et onko nykyään jotenki erilailla.
muistelisin, et joskus oli kaverille sanottu et sen pitäs myydä auto pois (aika uusi auto) ennen kun saa asumistukea, et ei ois periaattees saanu olla arvokasta omaisuutta tms ... en sit tiiä et onko nykyään jotenki erilailla.
sohvaperuna 06.03.2008 #6 Kyl mä hakisin tukea vaikka tilillä oiskin ton verran rahaa. Meillä kk vuokra on jo 845e + sähkö ni ei ton kanssa pitkälle pötkis.
Kyl mä hakisin tukea vaikka tilillä oiskin ton verran rahaa. Meillä kk vuokra on jo 845e + sähkö ni ei ton kanssa pitkälle pötkis.