Asumistuen hakemisesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
löysin kelan sivuilta nuo tarvittavat liitteet asumistukihakemukseen..
muistan joltain vuodelta nakki,että piti olla talonkirjaote kelaan..nyt ei semmosta kohtaa tuol ollu.
ajattelin vaan kysästä josko joku olis as.tukea nyt hakenu kun kela ei kuiteskaan ite ilmota jos joku liite puuttuu.

eli vuokranmaksu kuitti
vuokrasopimus
(ä-p rahan ne tietääkin jo)
mitä muuta?

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
löysin kelan sivuilta nuo tarvittavat liitteet asumistukihakemukseen..
muistan joltain vuodelta nakki,että piti olla talonkirjaote kelaan..nyt ei semmosta kohtaa tuol ollu.
ajattelin vaan kysästä josko joku olis as.tukea nyt hakenu kun kela ei kuiteskaan ite ilmota jos joku liite puuttuu.

eli vuokranmaksu kuitti
vuokrasopimus
(ä-p rahan ne tietääkin jo)
mitä muuta?

nuo riittää jos muita tulojt a ei oo, ai niin ote talonkirjasta, siitä näkee ketkä taludessa asuu. mulle o kyllä aina ilmoitettu mitä puuttuu jos olen vienyt hakemuksen henkilökohtaisesti

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
hernetäti jäi kiinni asumistuen nostamisesta :D

KAMALAA, mun mies on töissä ja saadaa asumistukea.

Meillä on hirvittävä vuokra yli 800e

oho :o toihan on melein mun äipärahan verran..meillä on vaan 300e,mutta meitä onki vaan kaksi niin pystyy asumaan pienessä asunnossa

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
hernetäti jäi kiinni asumistuen nostamisesta :D

KAMALAA, mun mies on töissä ja saadaa asumistukea.

Meillä on hirvittävä vuokra yli 800e

oho :o toihan on melein mun äipärahan verran..meillä on vaan 300e,mutta meitä onki vaan kaksi niin pystyy asumaan pienessä asunnossa

minä kun teen osa-aikatyötä niin on kuukausia jollo en saa lähellekkään tuota summaa kuussa, noin 400e/kk on yleisin raha mitä saan TÖISSÄ, kun työtömyyspäivärahani on noin 50e/kk, joten kannattaahan se työnteko kovasti

Yhteistyössä