astmatesteissä käyneitä lapsia

No,meillä tuli ihan selkee astma sillä poika ei saanut henkeä.
Tä tapahtu kesällä,koivu tempaisi kunnon kohtauksen.

Otatteko Peff tuloksia aamuin illoin?Tuo kantsii tehä ennen lääkäriin menoa niin nopeutuu toiminta.Niistä näkee jos heittoa on 20% (muistaakseni) eli eroa aamu ja iltapuhallusten kanssa niin voidaan epäillä astmaa.

Ilmeisesti puhut nyt infektioastmasta.
 
En tiedä minkä tyypin astmaa on hakusessa. yksityinen lastenlääkäri laittoi tytön testeihin kun yskä jatkunut yli 2kk. Pef mittauksia ei olla tehty, perjantaina aika astmalääkärille, ainakin juoksukoe ja typpioksidi(?) testit tehdään ja oli sit vielä joku kolmas.
 
minä
minkä ikäinen sulla on?
mulla itsellä ollut ensimmäiset 14v paha astma ja sen takia molemmilla pojilla on ollut astma lääkkeet käytössä ja astma epäilyt kummallakaan sitä ei oo varmistettu astmaksi
vanhempi poika käytti ventolinea kesän.
nuoremmalla nyt 2½v oli monta kuukautta 8kk neuvolassa ekan kerran puhuttiin astmasta 1v neuvolassa oli taas kohtaus päällä mutta lääkäri sanoi että meidän tapauksessa vaikka tää on joka viikkoista tai ainakin joka kuukausi tulee niin pitää olla kolmas lääkäri että voi sanoa että on astma (ei oo ollu niin hätä tilannetta ettei saa henkeä ym)
tänäänkin pihisi ja vinku annoin ventolinea ja olo helpotti..
 
Mulla kaksosista tytöllä oli väärä hälyytys, pojalla sitten ei, poika sai astmadiagnoosin 3v sitten ja siihen asti meillä oli kestänyt yskä 3v ja siitä käytiin ties kuinka monta kertaa lääkärillä, mutta vasta pahoin ahdistuskohtaus sai lääkärit uskomaan että kyse voisi olla astmasta ja sitähän se oli. Lääkkeillä pysyy kurissa, jos vielä pääsisimme pois nykyisestä asunnosta, voisi lääkkeen määrän tiputtaa minimiin, nyt bedensonid, buventoline sekä singulair
 

Yhteistyössä