M
mitä teen?
Vieras
juttu meni näin että oltiin reissussa ja meidän 5v poika sai ensimmäisenä yönä astma kohtauksen oli itkuinen,vinku,hinku,yski paljon,oli hengästynyt ja hengitys nopeeta meillä eilääkitystä ja lähimpään sairaalaan ois ollut 50km no yö meni 10-30min heräillen mutta selvittiin
aamusin poika ei jaksanut tehdä mitään makoili vaan ja hengitys vinku
päivällä mentiin särkänniemeen nukku matkalla ja raitisilma teki hyvää jakso touhuta 8 tuntia.
taas mentiin yöpymispaikkaan jo melkein heti tää sama alusta yö oli huono
aamulla pojan silmät oli vähän turvonneet veltto aamun mutta päivän mittaan se lähti taas ohi käytiin kyläpaikoissa viimisessä kyläpaikassa se sitten tuli taas poika alko itekkin itkmään että mennään äkkiä pois täältä ja taas yskiminen vinkuna alko (täällä iäkäs huonokuntoinen mies joka ei oo siivonnut varmaan 10 vuoteen ja tupakoi sisällä. oltiin ehkä 30min täällä
meidän yöpaikassa taas oli kissa,sekä vanha omakotitalo (en tiä oisko hometta)
koitin digikameralla ottaa toisena päivänä todistus aineistoa mutta virta loppui.
pojn hengitys helpottui kyllä aina kun pääsi pois näistä paikoisa.
mutta aattelin että voiko poika saada astma lääkettä nyt varalle kun ei oo todistus aineistoa??
nyt eilen kotiuduttiin ja poika nukku yön hyvin.
itse 14v astmasta kärsineenä tiedän että nuo oli selviä astma oireita mutta onko mun sana lääkärissä pätevä..
haluaisin että tämmöttiä tilanteita varten ois lääke valmiina.
aamusin poika ei jaksanut tehdä mitään makoili vaan ja hengitys vinku
päivällä mentiin särkänniemeen nukku matkalla ja raitisilma teki hyvää jakso touhuta 8 tuntia.
taas mentiin yöpymispaikkaan jo melkein heti tää sama alusta yö oli huono
aamulla pojan silmät oli vähän turvonneet veltto aamun mutta päivän mittaan se lähti taas ohi käytiin kyläpaikoissa viimisessä kyläpaikassa se sitten tuli taas poika alko itekkin itkmään että mennään äkkiä pois täältä ja taas yskiminen vinkuna alko (täällä iäkäs huonokuntoinen mies joka ei oo siivonnut varmaan 10 vuoteen ja tupakoi sisällä. oltiin ehkä 30min täällä
meidän yöpaikassa taas oli kissa,sekä vanha omakotitalo (en tiä oisko hometta)
koitin digikameralla ottaa toisena päivänä todistus aineistoa mutta virta loppui.
pojn hengitys helpottui kyllä aina kun pääsi pois näistä paikoisa.
mutta aattelin että voiko poika saada astma lääkettä nyt varalle kun ei oo todistus aineistoa??
nyt eilen kotiuduttiin ja poika nukku yön hyvin.
itse 14v astmasta kärsineenä tiedän että nuo oli selviä astma oireita mutta onko mun sana lääkärissä pätevä..
haluaisin että tämmöttiä tilanteita varten ois lääke valmiina.