astiaston keräily

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Voisiko joku auttaa että mitä astia sarjaa kannattaisi alkaa keräämään kummitytölle? Mikä astia sarja olisi vielä kymmenenkin vuoden päästä myynnissä että ei kohta lopu myynnistä. Ehdotelkaa erilaisia astia sarjoja.

Pentikillä on niissä sarjoissa aina saatavuus takuu johonkin tiettyyn vuoteen. Kannattaa katsoo sellainen missä on aika pitkä se aika. Arabialla on sitten kanssa näitä vanhoja sarjoja, joita kyllä saatetaan muuttaa värien osalta ym..

Selvitä valmistajalta saatavuustakuu, monet suuret valmistajat ilmoittavat mihin saakka he vähintään valmistavat jotain tiettyä sarjaa.

Tuo astiaston keräys on vähän kaksipiippuinen juttu. Selvitä edes kummitytön maku, on todella ikävää saada jotain kallistakin astiasarjaa, jota inhoaa yli kaiken.

Ja sitten tietysti vielä se, että maku muuttuu iän myötä. Minulle sukulainen osti ihan toiveestani tiettyä Arabian astiasarjaa, joka sitten aikuistuttua omassa kodissa ei tuntunutkaan siltä oikealta ja on sittemmin lähtenyt kierrätykseen.

Mä oon keränny omalle kummitytölleni tota Arabian Arcticaa
http://www.arabia.fi/web/Arabiawww.nsf/fi/astiasarjat_arctica_osat_ja_varit_valkoinen

Päädyin siihen koska valmistusta ei varmaanka tulla lopettamaan ja puhtaan valkea väri sopii mihin tahansa. väriä saa sit muulla kattauksella, serveteillä ja pöytäliinalla ym.

Kummitytöltä en oikein voi asiaa kysellä kun ihan pieni vielä eli on vasta 8kk ja eka joulu tulossa ja ajatelin alkaa jo keräämään astioita jotta olisi koko sarja kun muuttaa pois joskus kotoa.

Yhteistyössä