V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ainon äiti:Todennäköisesti minimi tunti veloitus eli noin 50?, jos läheltä asentajan löydät. Asentaisit koneen itse, pikku homma.
Alkuperäinen kirjoittaja vaihtelee varmaan:jotain 50e, tinkaa mukaan hintaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ainon äiti:Tä? Enpäs ole moisesta vakuutuksesta kuullut, että tiskikone ja varmaan sitten pyykkikone täytyisi ammattilaisen asentaa. Yleensä ns. vaativimmat putkityöt täytyy teettää ammattilaisella. En usko asennuksen menevän pieleen, kun katsotte, että tuloletkun päässä on tiiviste paikoillaan ja ehyt, putkiteippiä tarvittaessa. Poistoletku kannattaa kiinnittää klemmarilla. Laitatte paperia liitosten alle, kun kone ensi kertaa pesee ja huomaatte, jos jompi kumpi liitos vähänkin vuotaa.
Ja vesivahingon tapahduttua ei ole dokumenttiä ammattiasennuksesta: kotivakuutus ei korvaa.Meillä mies asensi astianpesukonetta reilu 4 tuntia ja se oli yhtä kiroilua koko touhu. Näin jälkikäteen voi todeta että helpommalla olisi päässyt jos olisi asentajan tilannut tekemään asennuksen. Mun kaveri joutui tilaamaan asentajan joka tapauksessa, niillä oli sellainen tilanne koneen kanssa että sitä ei itse saanut laitettua.