Aspergerin syndrooma VOL 2

• Viestiketjun aloittaja tt ei kirj
  • Ensimmäinen viesti
metsänpeitto
Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 16 sekuntia ja testipistemääräsi on 127 eli sinulla on todennäköisesti Aspergerin syndrooma.

En jaksanut kauheasti paneutua.

Joo
*127 pistettä, todennäköisesti sinulla on aspergerin syndrooma*.
Toi ei ole mulle mitään uutta, mulla on ADHD ja neuropsykologisissa testeissä mitä mulle on tehty, on tullut myös ton tyyppisiä tuloksia. Mutta testitulokset eivät ole riittäneet aspergerin diagnosointiin. Toistaiseksi, mulla on diagnosoituina vaan ADHD ja bipolaarihäiriö.

Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 8 sekuntia ja testipistemääräsi on 145 eli sinulla on todennäköisesti Aspergerin syndrooma.

Asperger testin tulos vaihtelee asteikolla 53 - 159 ja vastausten keskiarvo on tällä hetkellä 97. Tämä testi ei riitä lääketieteellisen diagnoosin tekemiseen!

tt ei kirj
Käytit testin tekemiseen 2 minuuttia 54 sekuntia ja testipistemääräsi on 142 eli sinulla on todennäköisesti Aspergerin syndrooma.

Asperger testin tulos vaihtelee asteikolla 53 - 159 ja vastausten keskiarvo on tällä hetkellä 97. Tämä testi ei riitä lääketieteellisen diagnoosin tekemiseen!

Tämä oli vahvistus epäilylleni.

tässä vstaukseni
"Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 17 sekuntia ja testipistemääräsi on 134 eli sinulla on todennäköisesti Aspergerin syndrooma."

Pojallani on perheneuvolassa ja neurologian osastolla testatun perusteella aspergerviitteet, mutta hän on paljon mua lahjakkaampi ja taitavampi perusasioissa ja pärjää hyvin elämässään, ikäisekseen siis. Itselläni on arkeen soveltamattomia erityistaitoja, mutta toisaalta ei oikein arjen, -tai elämänhallinnan ongelmiakaan. Koen, että tässä on kyse ainoastaan luonteenlaadusta ja ympäristön vaikutuksesta, sillä koko mun perhe ja puolet sukua on vähän tällaisia tietyntyyppisiä persoonallisuuksia. Eikä olla millään tavalla sulkeutuneita tai eristäytyviä, sahalaitaisia ennemminkin.

tt ei kirj
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
Käytit testin tekemiseen 2 minuuttia 54 sekuntia ja testipistemääräsi on 142 eli sinulla on todennäköisesti Aspergerin syndrooma.

Tämä oli vahvistus epäilylleni.
Ja toisella kerralla

3 minuuttia 7 sekuntia ja testipistemääräsi on 145 eli sinulla on todennäköisesti Aspergerin syndrooma

Yhteistyössä