M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:mun äiti uuden puolisonsa kanssa asuvat rivitaloasossa,maksavat 900e kk ja sit on se omistusosuus vissiin 20000. ne asuu siks ku vanhoina ei saa isoo asuntolainaa ku ei ole säästöjä.en tiiä miks ei sitte vuokralle...
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Ason edut:
Ei tarvitse ottaa isoa asuntolainaa
Turvattu asuminen, ei voida irtisanoa yhtäkkiä.
Tasokkaampaa asumista kuin esim. kaupungin vuokra-asunnoissa
Hiukan halvempi "vuokra" kuin vastaavissa vuokra-asunnoissa
Osuusmaksun saa takaisin jos muuttaa pois.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Eikö sinne pidä itse etsiä uusi asukas? Jos olen oikein ymmärtänyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Eikö sinne pidä itse etsiä uusi asukas? Jos olen oikein ymmärtänyt.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Miten musta tuntuu, että ainakin Tampereen seudulla niiden vuokrat ei ole yhtään sen halvempia kuin vuokra-asunnoissa? :/
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Miten musta tuntuu, että ainakin Tampereen seudulla niiden vuokrat ei ole yhtään sen halvempia kuin vuokra-asunnoissa? :/
Jos olet oikeutettu kaupungin vuokra-asuntoon, voit selvitä samantasoisella vuokralla, mutta jos joudut hakemaan asuntosi yksityisiltä markkinoilta, asot ovat varmasti halvempia.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Miten musta tuntuu, että ainakin Tampereen seudulla niiden vuokrat ei ole yhtään sen halvempia kuin vuokra-asunnoissa? :/
Jos olet oikeutettu kaupungin vuokra-asuntoon, voit selvitä samantasoisella vuokralla, mutta jos joudut hakemaan asuntosi yksityisiltä markkinoilta, asot ovat varmasti halvempia.
Mä oon katsonut vuokratalosäätiön ja vuokra-asunnot oy:n, VVO:n, Saton, YH länsi oy:n yms vuokra-asuntoja, ne ei ole kaupungin vuokrataloja kuitenkaan käsittääkseni?
Yksityillä nyt onkin ihan käsittämättömiä vuokrapyyntöjä.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Ason edut:
Alkuperäinen kirjoittaja asoasukas:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Ason edut:
Ja lisätäänpä vielä ne vähän tasokkaamat naapurit, kuin kaupungin vuokra-asunnoissa.