Askelmittari/aktiivisuusranneke suosituksia kaivataan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Askelmittarin hankinta kiinnostaisi, ihan vain koska olen varma että sen avulla saisi innostettua itseä kävelemään enemmän. Mutta millainen olisi hyvä? Kriteereinä helppokäyttöisyys, toimivuus ja mielellään kohtuullinen hinta. Tuntuu, että markkinat ovat täynnä kaikenmoisia vempaimia joista pieni ihminen menee aivan sekaisin, siksi kuulisinkin mieluusti käyttäjäkokemuksia/suosituksia. Kiitos.

Polar a 370 on ainakin hyvä, jos haluaa muitakin tietoja kuin pelkät askeleet. Siinä saa askeleiden lisäksi tietoja eri treeneistä( juoksu, pyöräily jne. ) ilman että se on kuitenkaan liian monimutkainen. Kivan värisiä rannekkeita vaihtoehtoina, kohtuuhintainen.

Askelmittarin hankinta kiinnostaisi, ihan vain koska olen varma että sen avulla saisi innostettua itseä kävelemään enemmän. Mutta millainen olisi hyvä? Kriteereinä helppokäyttöisyys, toimivuus ja mielellään kohtuullinen hinta. Tuntuu, että markkinat ovat täynnä kaikenmoisia vempaimia joista pieni ihminen menee aivan sekaisin, siksi kuulisinkin mieluusti käyttäjäkokemuksia/suosituksia. Kiitos.
Jos on älykännykkä, niin kaikista helpoin on ottaa puhelimen kaupasta joku niistä askelmittarisovelluksista käyttöön. Ilmaisia. Minä kun vaihdoin puolitoista vuotta sitten puhelimen Honor merkkiseen, niin siinä oli jo valmiiksi asennettu askelmittari. Se on aina päällä kun puhelinkin ja ottaa joka askeleen päivän/vrk:n mittaan. Keskiyöllä nollaantuu automaattisesti. Ei tarvitse huolehtia muuta kuin siitä, että päivän mittaan tulee 10 000 askelta otettua.

Jos älykännykkää raahaat aina mukana, niin joku sopiva sovellus siihen.

Turha hankkia toista älyhärpäkettä, jos yksi jo on. Tosin onhan noita toinen toisiaan tukevia älylaitteita.

Niitä perinteisiä vanhoja pikku palikoita en suosittele. Mitä niitä on ollut, niin yksi nollasi itsensä aina vahingossa, askelten nollausnappi oli sellaisessa paikassa, että jokin sattui aina osumaan siihen ja siinä meni sitten lukemat :censored: Sitten on näitä, jotka alkavat mittaamaan aina vasta 5-6 askeleen jälkeen lukemia. Oli kiva katsella, että vaikka olen tuntikausia hommia tehnyt, niin en ole askeleita saanut juurikaan kasaan, kun se homma oli sellaista, että 3-5 askelta yhteen suuntaa, pysäys ja toiset 3-5 askelta toiseen suuntaan. Kun tuota oli sitten tehnyt muutaman tunnin, niin lukemat saattoivat olla jotain 20 askelta :ROFLMAO:

Yhteistyössä