Askelkyykystä ja muusta tietäviä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jepa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jepa

Vieras
Miten pitkä askel pitää ottaa että tehoaa parhaiten pakaroihin?

Ja mikä olis toinen yhtä yksinkertainen liike mikä tehoais erityisesti pakaran "sisäreunaan" kun mulla tuo askelkyykky tuntuu eniten reisissä ja pakaran ulkoreunoilla?

jalkojen pitää olla silleen, että polvien kulmat on 90n astetta. pieni haara jaloissa. etummaisen jalan polven oltava nilkan päällä. painot mukaan ni tehoja tulee.
missä on pakaran sisäreuna?

Googleta askelkyykky, varmaan löytyy video kuinka tehdään. Luulen, että teet liikkeen väärin jos et saa pakaroissa tuntumaan, mulla ainakin tulee pumpissa pakarat tuolta syvältä kipeiksi kun teen kyykkyä ja askelkyykkyä.

Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti :
jalkojen pitää olla silleen, että polvien kulmat on 90n astetta. pieni haara jaloissa. etummaisen jalan polven oltava nilkan päällä. painot mukaan ni tehoja tulee.

Pyllyvaon vieressä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti :

Pyllyvaon vieressä. :D

ahaa. pilateksessa on liikkeitä sinne. kuukleta tai mene tunnille.

Steppilaudan kanssa tehostuu, kotoa jos ei löydy, niin lasten wc-koroke toimii myös :) Hyvän korkuinen ja pysyy hyvin paikoillaan. Etummaisen jalan paino vähän enemmän kantapäällä ja taaimmaisen jalan kantapää pitäisi siis olla ilmassa.

Yhteistyössä