Äskeinen american talent-show

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huvittunut ja ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huvittunut ja ärsyyntynyt

Vieras
katsoin vain sen osan, kun eräs laittoi kurkkuunsa miekkoja ja sen jälkeen se pikku kaveri 9v lauloi.

Nolottaa ja hävettää.Ei jätkä osannut laulaa yhtään.

Mutta pääsi jatkoon, kun tuomarit eivät kehdanneet sanoa ei, sen jälkeen kun äitinsä kertoi miten pitää lastaan niin erityisenä. ja on oppinut puhumaan 3v ja on sen takia autistinen ja kaikkea...

Jos tuo nuori mies oli hyvä laulaja, niin meillä on sitten sibelius ja mozart ja nana mouskouri.

Olin niin utelias. Tajusin miten noloa olisi sanoa että et osaa lualaa, kun äitinsä itki kun se poikansa lauloi, ja kertoi hänestä lähes itku silmässä...

moni oppii puhumaan vasta 3v. tuskin oli sen kummemmin autistinen kuin minäkään. autismi ja adhd on näitä muotijuttuja joita tietynlainen kasvatus aiheuttaa tiettyjä piirteiitä ja niille halutaan hakea joku diagnoosi, juuri tämän takia kuiten kävi tässä ohjelmassa.

Eli saa kaiken ilmasieksi ja periksi ja ei vaadita mitän mitä muilta.

Moni samanlainen joka ei ole saanut diagnoosia vaikka olisi pahempia piirteitä, ei pääsisi tuonne ohjelmaan alunperinkään.

siis olin utelias näkemään kehtaavatko kertoa totuuden "sairaalle autistille", että et osaa laulaa. mutta eivät kehdanneet.

Ehkä ensi kerralla cp-vammainen ja sokea ja kuuro... ai niin mutta nämä eivät ole niitä paapottuja sairauksia.

Niin epäreilua. Esim. se miekkamies oli varmaan harjoitellut kaiken hereilläoloaikansa. Ehkä köyhistä oloista ja lähes tappaa itsensä jotta voittaisi ja saavuttaisi jotain.

ja joku hemmoteltu kakara (ainoa lapsi joka on ollut vaan aikuisten kanssa ja on kehittänyt autistisiksi lueteltuja piirteitä) tulee ja avaa suunsa ja kaikki taputtavat kun sillä on "autismi". Just just. ja mulla on neliraajahalvaus.

Eikö kukaan muu katsonut? Jätkä ulisi nenän kautta jotain käsittämätöntä ininää ja pääsi jatkoon. Jos tuo oli laulua niin ihme. ja jos oikein hyvää laulua, niin meilläkin on lahjakkuuksia. enkä ole edes tiennyt sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin epäreilua. Esim. se miekkamies oli varmaan harjoitellut kaiken hereilläoloaikansa. Ehkä köyhistä oloista ja lähes tappaa itsensä jotta voittaisi ja saavuttaisi jotain.

ja joku hemmoteltu kakara (ainoa lapsi joka on ollut vaan aikuisten kanssa ja on kehittänyt autistisiksi lueteltuja piirteitä) tulee ja avaa suunsa ja kaikki taputtavat kun sillä on "autismi". Just just. ja mulla on neliraajahalvaus.

Mistäs sä päättelet, että poika oli hemmoteltu kakara. Mä en nyt kattonu tätä jaksoa, mutta olen nähny ko jakson jo paljon aikaisemmmin. Myös Youtubessa on klippejä näistä Talenteista. Minusta poika oli hellyyttävä. Ok, laulutaidoissa ei hurraamista, mutta ihan väärin täällä suloista poikaa herjata. Päästivät jatkoon, mutta ei poika loppupeleihin päässyt (jos tämä sua nyt niin häiritsee). Enempi mua häiritsi yhden Talentin jakson (siis Usan Talent), jossa oli laulamassa 4-vuotias tyttö. Suloinen tyttö, mutta jokin minua häiritsi... (Lähinnä varmaan se, etten ikinä veisi omaa 4-vuotiastani noin suuriin saleihin laulamaan. Lapsille on omat kisailut olemassa). Silti en menisi hänestäkään huutelemaan, että hemmoteltu kakara tms.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eikö kukaan muu katsonut? Jätkä ulisi nenän kautta jotain käsittämätöntä ininää ja pääsi jatkoon. Jos tuo oli laulua niin ihme. ja jos oikein hyvää laulua, niin meilläkin on lahjakkuuksia. enkä ole edes tiennyt sitä.

Minusta tämä "käsittämätön ulina" oli ihan tunnistettavissa: Michael Jacksonin iki-ihana kappale Ben. Vaikka sävel ei nyt ihan oikein mennyt, kyllä siitä selvää sai.