Askarruttaako jokin asia? Åbo auttaa.

?
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Mulla on ollut viikon verran flunssaa. Nyt sattuu oikean puoleiseen ikeneen/takahampaiden yläpuolelle, särkee. Kävellessä sattuu paljonkin, paikoillaan ei niinkään. Paineen tuntua myös. Mistä johtuu?
Joku tulehdus. Ota Buranaa.
Tarviiks käydä lääkärissä? Nyt tuntuu, että koko oikea puoli, silmästä ikeniin on kovan paineen ja säryn alla. Siltikään en jostain syystä usko poskiontelontulehdukseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Tarviiks käydä lääkärissä? Nyt tuntuu, että koko oikea puoli, silmästä ikeniin on kovan paineen ja säryn alla. Siltikään en jostain syystä usko poskiontelontulehdukseen.
Åbo sanoo: sinuiitti.

Ota särkylääkettä, sarvikuonokin on hyvä, jos ei mene ohi niin käy lääkärissä. Pyydä katsomaan joko ultra"kynällä " tai ota sokkona antibioottikuuri, älä suostu vielä röntgenkuvaukseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Onko halvempaa muuttaa Turusta Ouluun
a. vuokraamalla kuorma-auto + polttoainekulut
b. vuokraamalla 2 pakettiautoa + polttoainekulut
c. palkkaamalla muuttofirma?
Muuttofirma.

Säästyy edes vaivaa ellei muuta.
Ei se maksakkaan ku 1500e + muuttomiehet 82,5e tunti. :whistle:
Mutta itse ei tarvitse ajaa tai kantaa. Aika on rahaa, ja tuolla lailla pääsee helpommalla.

Oikeasti halvinta olisi varmaan vuokrata kaksi pakettiautoa ja saada joku kaveri apulaiseksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Onko halvempaa muuttaa Turusta Ouluun
a. vuokraamalla kuorma-auto + polttoainekulut
b. vuokraamalla 2 pakettiautoa + polttoainekulut
c. palkkaamalla muuttofirma?
Muuttofirma.

Säästyy edes vaivaa ellei muuta.
Ei se maksakkaan ku 1500e + muuttomiehet 82,5e tunti. :whistle:
Mutta itse ei tarvitse ajaa tai kantaa. Aika on rahaa, ja tuolla lailla pääsee helpommalla.

Oikeasti halvinta olisi varmaan vuokrata kaksi pakettiautoa ja saada joku kaveri apulaiseksi.
Kiitos oi suuri Åbo. :flower:
 

Yhteistyössä