asioita joita et tiennyt ennenkuin sinusta tuli äiti :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
aika kliseitä täällä lukee, selvästi pienten vanhempia.
minulle ainoa asia oikeasti tuli yllärinä oli se, että prkl vanhin on jo iso murrosikäinen ja minä vielä nuori tytönhupakko! aika menee siis äkkiä ja omaa vanhenemistaan ei huomaa. nykyään aivan nuoret likat täyttää 40. kummaa. näistä pienistä osaa nyt nauttia kympillä, kun ne kohta oikeasti ei mitään enää kerro ja kulkevat omilla teillään.

tää on vähän niinkuin huumorilla höystetetyä juttua... :whistle:
älä edes pelottele mua murrosiällä... huh.. voin vaan kuvitella millanen hirniö tosta pojasta silloin tulee... kun on melkosen samanlainen luonteeltaan kuin minä... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
aika kliseitä täällä lukee, selvästi pienten vanhempia.
minulle ainoa asia oikeasti tuli yllärinä oli se, että prkl vanhin on jo iso murrosikäinen ja minä vielä nuori tytönhupakko! aika menee siis äkkiä ja omaa vanhenemistaan ei huomaa. nykyään aivan nuoret likat täyttää 40. kummaa. näistä pienistä osaa nyt nauttia kympillä, kun ne kohta oikeasti ei mitään enää kerro ja kulkevat omilla teillään.

tää on vähän niinkuin huumorilla höystetetyä juttua... :whistle:
älä edes pelottele mua murrosiällä... huh.. voin vaan kuvitella millanen hirniö tosta pojasta silloin tulee... kun on melkosen samanlainen luonteeltaan kuin minä... :snotty:

ei niistä mitään hirviöitä tule, enkä pelottele. kun laitat alle 5 vuotiaan kuriin, ni murrku kyllä tottelee. siinä kasvatukseni avain. olen erittäin tyytyväinen ku murkut tottelee ja kysyy kylässäkin vielä minulta, että saavatko ottaa lisää yms käytöstapoja löytyy. surutyön aloitin ku eka meni kouluun, luopumisen siis. ei tunnu sitte niin pahalta, ku ei enää tiä mitään sen elämästä.

tuli vielä mieleen...

ennenkuin minusta tuli taaperon äiti en osannut kuvitellakkaan sanovani itselleni seuraavia lauseita...

-se koriste esine olikin melko turha ja ruma....
-meillä olikin aivan turhan paljon kahvikuppeja/laseja/lautasia....
-oikeastaan valkoiset paidat on ihan turhia...
-ei sitä olohuoneeseen oikeastaan verhoja tarvitakkaan...
-riittää kun puhelimella pystyy soittamaan/vastaanottamaan puheluita...
- noh, se valokuva olikin aika epäonnistunut, nyt sain vain hyvän syyn heittää roskiin...

:D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
tuli vielä mieleen...

ennenkuin minusta tuli taaperon äiti en osannut kuvitellakkaan sanovani itselleni seuraavia lauseita...

-se koriste esine olikin melko turha ja ruma....
-meillä olikin aivan turhan paljon kahvikuppeja/laseja/lautasia....
-oikeastaan valkoiset paidat on ihan turhia...
-ei sitä olohuoneeseen oikeastaan verhoja tarvitakkaan...
-riittää kun puhelimella pystyy soittamaan/vastaanottamaan puheluita...
- noh, se valokuva olikin aika epäonnistunut, nyt sain vain hyvän syyn heittää roskiin...

:D :D :D

tyttö on koht 1v4kk ja nuo tummentamani kohdat kuulosti ihan omasta suusta tulleilta :laugh: :laugh: :D :heart:

että tv:n kaukosäädin toimii vielä vessanpöntöstä löytymisen jälkeen!!
että kännykkä sulaa mikrossa sisältä!!
että kalliit lelut onkin kertakäyttöisiä!!!
että olenkin loppujen lopuksi leppoisa ja pitkäpinnainen ihminen!!
että kannattaa tarkistaa kiuas ennen kuin sen laittaa kuumenemaan, siellä voi sulaa pikkiriikkisiä yllätyksiä!!!
hellansuojus on pakollinen, jopa henkarilla saa perunakattilan lattialle!!!
superlooni patjaa ei kannata jättää lasten armoille!!
onhan näitä kaikenlaisia

Alkuperäinen kirjoittaja :):
että tv:n kaukosäädin toimii vielä vessanpöntöstä löytymisen jälkeen!!
että kännykkä sulaa mikrossa sisältä!!
että kalliit lelut onkin kertakäyttöisiä!!!
että olenkin loppujen lopuksi leppoisa ja pitkäpinnainen ihminen!!
että kannattaa tarkistaa kiuas ennen kuin sen laittaa kuumenemaan, siellä voi sulaa pikkiriikkisiä yllätyksiä!!!
hellansuojus on pakollinen, jopa henkarilla saa perunakattilan lattialle!!!
superlooni patjaa ei kannata jättää lasten armoille!!
onhan näitä kaikenlaisia

:D :D :D näitä odotellessa :laugh:

että lapsettomilla ihmisillä on hiljasta ja tylsää. (huomaa, että meidän lapset ovat olleet viikon mummolassa ja äiti on kyllästynyt hiljaisuuteen ja rauhaan, jota ennen tätä kaipasin)

Yhteistyössä