Asiat mitä et osaa (mitkä kaikki muut tuntuu osaavan)

  • Viestiketjun aloittaja "AnskuK"
  • Ensimmäinen viesti
"AnskuK"
Eli onkos muilla tällaisia juttuja, mitä ei vaan kerta kaikkiaan osaa tehdä, vaikka homma tuntuu sujuvan kaikilta muilta tuosta noin vaan.

Itselläni ehdoton ykkönen on ehdottomasti pitkän spagetin syöminen siististi. En vaan kerta kaikkiaan osaa kierittää sitä spagettia haarukan ympärille sellaisseksi siistiksi nipuksi, vaan aina se vaan roikkuu jostain tai tippuu, kun sen haarukan yrittää saada suuhun asti.

Toinen on, että en osaa nousta pyörän selkään samanpuoleiselta polkimelta, vaan osaan vain siten,että jalka nostetaan rungon yli vastakkaiselle polkimelle. (Tajusiko tästä kukaan mitään).
 
"vieras"
Työnhaku. Hakenut töitä nyt jonkin aikaa ja ei vaan onnistu. Yks kaveri sanoi, et laitat vaan hakemuksen. Niin hänkin teki ja pääsi haastatteluun melkein heti. Ja saikin paikan. Joo... Ku pääsis edes haastatteluun asti. :(

Masentaa.
 
En osaa neuloa enkä virkata, enkä ole koskaan osannut imarrella ketään. Ja esim ne tilanteet kun joku vinkuu peilin edessä että "mä oon niin ruma byhyy"... en vaan saa suustani mitään lohduttavaa. Olen hiljaa ja mielessäni mietin että älä jaksa.
 
"nuuh"
Kaikki neulominen ja virkkailu. Joskus ala-asteella kokeilin muttei sormissa kiertänyt veri kun oli lankat vähän kireellä. Kaikilla moottorivehkeilllä ajelu, fillaroida osaan (vau!).
 

Yhteistyössä