Asianajaja Heikki Lampelan juttu menaisissa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä mieltä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mitä mieltä;29648195:
Oletteko nähneet ja lukeneet? komea rikas mies, mutta miksi otti tuollaisen bimbon naisekseen? :O

Sehän selitti sen jutussa Äitini oli vaalea ja sinisilmäinen. Koska olen lapsena istunut hänen sylissään, koen vaaleuden ehkä luontaisesti läheiseksi ja kotoisaksi..

Danita on lämmin ja äidillinen eikä mikään bimbo.

DSC02529.JPG

Alkuperäinen kirjoittaja sisälukutaito;29648222:
Sehän selitti sen jutussa Äitini oli vaalea ja sinisilmäinen. Koska olen lapsena istunut hänen sylissään, koen vaaleuden ehkä luontaisesti läheiseksi ja kotoisaksi..

Kyllä vain, syvällistä pohdintaa. Taitaa olla viidenkympin kriisi meneillään..

Alkuperäinen kirjoittaja sisälukutaito;29648222:

No hyi jotenkin.

Olin käräjillä ja Heikki oli vastapuolena.
Kyllä mun luulot hänestä tippui.
Sellainen keisaripingviini, kun kiikkui tuolilla korskeana.
Tiesi kyllä häviävänsä jutun ja yritti sovitella moneen otteeseen.
Olin kuvitellut hänen olevan oikeinkin kova puolustamaan, mutta
koreilla se kyllä osasi ja maine hänellä kyllä on...en kyllä itse enää "uskonut" hänen maineeseensa,
kun näin tuolilla kiikkumisensa :)

Mua arveluttaisi palkata noin ilmassa leijuva lakimies. Tosin Lampela on muutenkin vastenmielisen oloinen ja edustaa sen sortin rikollisia ettei hän mun listallani ylimpänä olisi muutenkaan

• Tykkää
Reactions: Owl
Mua arveluttaisi palkata noin ilmassa leijuva lakimies. Tosin Lampela on muutenkin vastenmielisen oloinen ja edustaa sen sortin rikollisia ettei hän mun listallani ylimpänä olisi muutenkaan

Sehän on hänen työtään :O Totta kai edustaa mahd. hyvin ja asiallisesti, Suomi on oikeusvaltio ja rikollisille on annettava asianajaja joka avustaa jne. Ketään ei voi vankilaan heittää ennen kun on oikeudenkäynti käyty.

Sehän on hänen työtään :O Totta kai edustaa mahd. hyvin ja asiallisesti, Suomi on oikeusvaltio ja rikollisille on annettava asianajaja joka avustaa jne. Ketään ei voi vankilaan heittää ennen kun on oikeudenkäynti käyty.

Ikävä kyllä näin on. Monessakin tapauksessa voisi suoraan rikospaikalta muiluttaa rajalle ja siitä yli.

Mitä Lampelaan tulee, hän tekee työtään mutta luonteessa täytyy olla jotain kieroa jos pystyy puolustamaan kaikenmaailman Hasselqvisteja ja Hiltusia

Ex vaimo maksettu hiljaiseksi!, toivon, että ymmärtää nyt ottaa minkä saa ja sen jälkeen pistää pisteen nöyryyttämiselleen. Se kaiketi vaatii rahahanan sulkemista, mutta tärkeintä olisi irrottautua ja alkaa eheytyä ex puolison sairaalloisesta ja röyhkeästä vallasta.
Kuten minulle aikanaan sanottiin, "Enemmän miehesi sinua tarvitsee, kuin sinä häntä"

Mutta sinällän ex vaimona olisin tyytyväinen,. Nyt suurempi joukko tietää mikä on ex miehensä ihmisenä.

Alkuvuodesta olin kyseiseen asianajajaan yhteydessä pyytääkseni häntä mahdollisesti oikeus avustajakseni, esitin ensin lyhyesti asiani ja sai seuraavan vastauksen "lomailen aina alkuvuodesta ja nyt jatkan uniani".
Siinä vastaus ja sen jälkeen tuli luuri korvaan.

Nyt minulla on kunnollinen asianajaja! Onnekseni se ei ole Heikki Lampela! :)

Yhteistyössä