M
mitä mieltä
Vieras
Oletteko nähneet ja lukeneet? komea rikas mies, mutta miksi otti tuollaisen bimbon naisekseen? :O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mitä mieltä;29648195:Oletteko nähneet ja lukeneet? komea rikas mies, mutta miksi otti tuollaisen bimbon naisekseen? :O
Alkuperäinen kirjoittaja sisälukutaito;29648222:Sehän selitti sen jutussa Äitini oli vaalea ja sinisilmäinen. Koska olen lapsena istunut hänen sylissään, koen vaaleuden ehkä luontaisesti läheiseksi ja kotoisaksi..
Alkuperäinen kirjoittaja sisälukutaito;29648222:Sehän selitti sen jutussa Äitini oli vaalea ja sinisilmäinen. Koska olen lapsena istunut hänen sylissään, koen vaaleuden ehkä luontaisesti läheiseksi ja kotoisaksi..
Mua arveluttaisi palkata noin ilmassa leijuva lakimies. Tosin Lampela on muutenkin vastenmielisen oloinen ja edustaa sen sortin rikollisia ettei hän mun listallani ylimpänä olisi muutenkaan
Sehän on hänen työtään :O Totta kai edustaa mahd. hyvin ja asiallisesti, Suomi on oikeusvaltio ja rikollisille on annettava asianajaja joka avustaa jne. Ketään ei voi vankilaan heittää ennen kun on oikeudenkäynti käyty.