Antireipas Risto
Miten olette päässeet ylös suosta? Miten jaksaa, kun ei jaksa? Miten pystyä hakemaan apua?
Tämäkin on ongelma. Auttaisiko jos vain kertoisit miltä oikeasti tuntuu? Kirjoita paperille ja koita kertoa?Alkuperäinen kirjoittaja Mitä:jos asioista ei osaa puhua? Minä olen ravannut hoitajalla, mutta en osaa kertoa todellista tilannetta vaan esitän, että kaikki olisi paljon paremmin mitä todellisuudessa on
Olisiko helpompi kirjoittaa niitä tunteita/asioita etukäteen, silloin ei tarvitsisi uskaltaa kuin antaa sen paperin luettavaksi? Silloin hoitajakin osaisi paremmin johdatella eteenpäin, ja varmaan toisi uusia näkökulmia koko ongelmaan. Ja jos et meinaa uskaltaa sitä paperia antaa niin ehkä rohkealla hetkellä voit kirjoittaa sähköpostin hoitajalle että sinulla on kirjoitettuna asioita joista on vaikea jutella, että hoitaja tätä paperia sinulta pyytäisi? Tiedän tunteen... :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Mitä:jos asioista ei osaa puhua? Minä olen ravannut hoitajalla, mutta en osaa kertoa todellista tilannetta vaan esitän, että kaikki olisi paljon paremmin mitä todellisuudessa on