Asiallinen ulostekysymys, älä avaa jos ällöttää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outoa

Vieras
Mikähän mulla voi olla, tai siis onko tää ihan normaalia kun mä käyn kakalla niin tulee mukana ihan vaan rasvaa, siis kuin öljyä? Välillä tulee vaan tuota "öljyä."
Laihtunutkin olen, eikä paino nouse vaikka mitä työnnän suuhuni, mikä ei tietty haittaa, olen mieluusti hoikassa mitassa (160/53)
Mutta oloni on hyvä enkä koe itseäni millään lailla kipeäksi.
Mikä voi olla, kellään asiatietoa tai kokemusta?

Syötkö mitään, eli pääseekö ulostemassaa kertymään? Mä paskoin pelkkää limaa anoreksiaa sairastaessani. Pitempään jatkuessa syolensisällön puuttuminen vahingoittaa suolen normaalia toimintaa. Pahimmasta skenaariosta en halua edes puhua.

Alkuperäinen kirjoittaja ZIKI:
kun harrastat niin kovasti sitä peppuseksiä niin älä käytä niin mahottomasti liukkaria, kyllähän se sieltä ennemmin tai myöhemmin ulos tulee.... :laugh:

Oho, en tiennytkään että liukkari laihduttaa :o entäs jos sitä juo, onko sama vaikutus? :D
Ja peppuseksille sanon ehdoton ei :x

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Syötkö mitään, eli pääseekö ulostemassaa kertymään? Mä paskoin pelkkää limaa anoreksiaa sairastaessani. Pitempään jatkuessa syolensisällön puuttuminen vahingoittaa suolen normaalia toimintaa. Pahimmasta skenaariosta en halua edes puhua.

Syön ihan normaalisti perheen kanssa. Syömishäiriöitä mulla ei ole ollu koskaan. Joku mättää nyt mun kropassa. :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Syön ihan normaalisti perheen kanssa. Syömishäiriöitä mulla ei ole ollu koskaan. Joku mättää nyt mun kropassa. :(

No oisko sulla sit vaan ummetusta tai suolitukos. Ehkä kannattaa tiedustella enemmän lekurilta :)

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Et satu käyttään Allia? TUo on yleinen oire sillä, mutta ilman sitä menisin kyllä lekuriin.

En syö mitään lääkkeitä paitsi buranaa ehkä kerran kuussa yhen päänsärkyyn.
Eli lääkäriin sitten vissiin vaan? Mut hölmöä mennä kun en ole kipeä mistään. Itse mietin että millasia on erilaiset aineenvaihdunnan häiriöt? Tai voiko joku sisäelin mennä ns. lakkoon? Ainahan laihtuminen oire kuiteskin jostain kai on, jos syö kuitenkin aina samalla lailla?

Millaista ruokaa syöt? Meneekö kuituja tarpeeksi? Käytätkö kuinka paljon rasvaa? Voisin ehdottaa vaik maitohappobakteereita näin ensihätään mutta kannattaa käydä lekuris jos muutaman päivän maitohappobakteerikuuri ei auta. Voisko johtuu helteestä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ZIKI:
kun harrastat niin kovasti sitä peppuseksiä niin älä käytä niin mahottomasti liukkaria, kyllähän se sieltä ennemmin tai myöhemmin ulos tulee.... :laugh:

Oho, en tiennytkään että liukkari laihduttaa :o entäs jos sitä juo, onko sama vaikutus? :D
Ja peppuseksille sanon ehdoton ei :x

oho, taas huumorintajuton hölmö. kyllä Suomi on täynnä tylsiä tyyppejä

Yhteistyössä