Asiahan ei tietenkään minulle kuulu, mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fjonga

Aktiivinen jäsen
11.10.2004
20 142
6
38
Tein tuossa facebookissa sen kaverihaun sähköpostiyhteyksien avulla, niin huomasinpa sellaisen asian et eräs palstalainen (joka ollut mesekaverinani...) esiintyy siellä kahdella eri miehen nimellä :O
Kuitenkin palstalaisen olemassa olon ihan mode vahvistanut...
että ihmettelen nyt taas vain syntyjä syviä :snotty:

Toinen fb osoite on ehkä tehty sitä varten, että sinne voi lisätä henkilöitä, joista haluaa hyötyä, mutta ei halua viralliselle listalleen? eikös sitä tee aika moni?

Toinen fb osoite on ehkä tehty sitä varten, että sinne voi lisätä henkilöitä, joista haluaa hyötyä, mutta ei halua viralliselle listalleen? eikös sitä tee aika moni?

no ei ainakaan kukaan muu mun tuntemista kavereista, ihan ovat omalle listalle lisänneet näitä mafia- ja farmi-pelikavereita, mutta asetuksista estäneet esim valokuvien tai tilapäivitysten näkymisen niille :)

Netissä pitää olla rehellinen :)
380111.jpg

Mulla on tunnukset Facebookiin tyyliä Pirjo-Liisa Tötterström. Ne on siksi, kun en halua omalla nimelläni siellä olla, ja kaverit joskus vinkuvat katsomaan kuviaan kun eivät jaksa meilillä lähettää.

Joillakin kuulemma on pelejä varten jotain kakkostunnuksia, kun eivät halua olla omalla nimellään. Näistä en mitään tiedä, kun en pelaa.

Mutta oudointa tässä ketjussa on mielestäni se, että ap kuvittelee että on jotenkin kovin poikkeuksellista olla Facebookissa väärällä nimellä. Ei kai se ole sen kummempaa kun olla täällä nikin suojissa.

Yhteistyössä