asia jota kadut...

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
En mä mitään kadu, koska ilman elettyä elämääni en olisi sitä mitä tällähetkellä olen.
Kunpa mäki olisin tarpeeksi fiksu sanomaan noin. Mutta ei pysty, ei tämän ihmisen kanssa, ei tässä tilanteessa. Prkl että osaa ottaa päähän!! :headwall: :headwall:
 
Se, etten ole osannu pitää itseäni kurissa herkuttelun suhteen, vaan olen antanu itseni lihoa eikä sen takia laihdutuskaan ole onnistunu. Enpä oikein mitään muuta, mutta jos vaan voisin, tuon vaihtaisin!
 
Se klassinen; olis pitänyt enempi mennä yhdessä ja erikseen miehen kanssa ennenku perustetaan perhe ja sit joskus tuntuu et olis pitänyt asua yksin ja tapailla muitaki eikä suinpäin tarrautua mieheeni ja perustaa perhe,mutta kun sitä oli niin rakastunut ja halusi pois kotoa ja itsenäistyä...mutta siis yhdessä ollaan edelleen ja hyvin menee mutta kaikkea sitä aina tulee mietittyä ja pähkäiltyä...
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
En mä mitään kadu, koska ilman elettyä elämääni en olisi sitä mitä tällähetkellä olen.
Kunpa mäki olisin tarpeeksi fiksu sanomaan noin. Mutta ei pysty, ei tämän ihmisen kanssa, ei tässä tilanteessa. Prkl että osaa ottaa päähän!! :headwall: :headwall:
En mä enkeli oo ollu mut en pirukaan.
Kuitenki mä pystyn elämään itse itseni kans sovussa ja kunnioittamaan itseäni se on se juttu.
 
Christina
Kadun kovasti sitä, etten käynyt peruskoulun jälkeen kouluja kunnolla, mielessä oli vaan bilettäminen ja kundit. Voi kun voisin kääntää kelloa paaaaljon taaksepäin, olisin oikea hikipinko.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
En mä mitään kadu, koska ilman elettyä elämääni en olisi sitä mitä tällähetkellä olen.
Voi, kun minäkin voisin sanoa noin. Kadun yhtä suurta asiaa, jota en paljasta :ashamed:
Ilman sitä asiaa nin olisitko kokonaisuudessa se mitä olet nyt?
Mä uskon ettet olis, koska jokainen päivä ja jokainen teko sekä kokemus kasvattaa meitä tavallaan.
 
...
Sitä, etten koulua käyny loppuun ennen latsa. Nyt sit kova pala viedä toinen hoitoon 2-veenä(esikoinen, ni sitä ei osaa ajatella järkevästi;)).

Lukion olisin voinu käydä paremmin, ett olisin nyt jo valmistunut haluamastani koulusta ja ammatissa. Ja Itteeni olisin voinu säästää miehelleni.

Onhan näitä, mut ei mitään tosi pahaa.
 

Yhteistyössä