asia ei toki mulle kuulu mut inhottaa hieman...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lohikäärme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lohikäärme

Aktiivinen jäsen
14.11.2004
2 695
0
36
Kotka, Finland
eli siis *napisin* täällä jo joku aika kun eksä heti vieny pojat uuden naisystävänsä eteen.... no pojat oli viime viikon isällänsä ja se nainen tietty lapsinensa majaili eksän luona koko viikon... mun mielestä juttu etenee ihan liian nopeeta siis lasten näkökulmasta katsoen...

ja tämä pariskunta oli eräissä häissä ja käyttäyty ku teini-ikäset koko aika imutti ja nuoli toisiaan ja molempien lapset siis paikalla.

edelleenkään en ole katkera enkä kateellinen mut mulla ei ois pokkaa lasteni nähden nuolla jonku ukon kanssa... saati sitte suunnilleen asua yhessa 2 viikon tuttavuuden jälkeen..

Niin mutta kun eihän se ole sun asiasi eikä elämäsi mitä he elävät. Kummaa kyttäilyä. Pitäisikö miehesi kieltäytyä uudesta suhteesta lapsiensa takia? Vai mikä sulla on pointti. Hän on hän ja sinä olet sinä. Kumpikin päättää omista tekmisistään.

niin ja en tässä maininnut et edellinen tyttöystävä muutti isän luota pois kesäkuun alussa.... eli mun mielestä ihan liian nopeeta on pojille esitelty uus nainen. ei lapset pysty tollasta sulattamaan et isän tyttöystävät tulee ja menee... tän edellisen kanssa seurustelivat pari vuotta...

Me exän kanssa ollaan sovittu, että uusia kumppaneita ei esitellä liian aikaisin tytölle. Parempi ensin katsoa tuleeko jutusta mitään, siinä vain sekoittaa lapsen pään jos äidillä tai isillä kumppanit koko ajan vaihtuu.

Exä esitteli tytön ja uuden kumppaninsa n.3kk seurustelun jälkeen, ovat nykyään avopari ja tyttö luonnollisesti viettää aikaa myös isänsä avokin kanssa. Itse en ehtinyt esitellä erästä miesystävää ennenkuin vajaan parin kuukauden seurustelun jälkeen erottiin. Toisen miesystävän ehdin esitellä tytölle, ero tuli siitäkin suhteesta. Harmi vain kun tyttö tykkäs siitä miehestä ja on kysellyt tämän perään. Jos vielä joku mies löytyy, niin häntä en kyllä kovin nopeasti ala tytölle esittelemään.

Niin ja mitään teinityylisiä imuutteluja en sen miehen kanssa harrastanut tytön aikana. Pitää vähän ajatella muutakin kuin itseään.

Alkuperäinen kirjoittaja jotenkin ei kolaha:
Niin mutta kun eihän se ole sun asiasi eikä elämäsi mitä he elävät. Kummaa kyttäilyä. Pitäisikö miehesi kieltäytyä uudesta suhteesta lapsiensa takia? Vai mikä sulla on pointti. Hän on hän ja sinä olet sinä. Kumpikin päättää omista tekmisistään.

juu pitääkö se nyt taas vääntää rautalangasta vai mistä et ei oo mun elämä ei... enkä kyttää... mies vois pitää mun mielestä suhteensa *ominansa* ensialkuun ja sitten vasta esitellä lapsille jos on kestävä suhde.

No se on valitettavasti hänen elämäänsä ja kun kerran hänen kanssaan olet lapsia erehtynyt tekemään, et voi muuta kuin kirjottaa 2+ palstalla ja motkottaa, ok. Oletko sinä itse löytänyt uuden tuttavuuden ja kauanko seurustelisit ennenkuin lapsille hänet esittelisit?

mun mielestä sä olet ennenkin puhunut tästä samasta asiasta. sun varmaan pitäis mainita tästä ex-miehellesi ja keskustella asiasta hänen kanssaan. nääs kun vaan hän on se, joka tilannetta voi muuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja jaha:
suuteleminen kielletty, voi hyvänen aika, pitääkö lapsilla olla ainoa herkkä lapsuusmuisto sun jäkätys ennen eroanne?

Ei suuteleminen, mutta voisi vähän aikuiset ihmiset miettiä, että pitääkö nuolla toista teinityyliin lasten aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja jotenkin ei kolaha:
mun mielestä sä olet ennenkin puhunut tästä samasta asiasta. sun varmaan pitäis mainita tästä ex-miehellesi ja keskustella asiasta hänen kanssaan. nääs kun vaan hän on se, joka tilannetta voi muuttaa.

no anteeks kauheesti jos ja kun olen ennekin asiasta täällä kirjoittanut...

Mä olen kans sitä mieltä että lasten aikana ei ole sopivaa sellanen nuoleskelu ja ylenmääränen lääppiminen :/ Kyllä me toki miehen kanssa halataan ja suukotellaan lasten nähden mutta emme kuitenkaan lääpi ja käyttäydy kun just oltas tavattu...voipi olla kuitenkin hämmentävää lapsille tollanen käytös.

Ihan asiaa.Kyllä pitäs paremmin tuneta ekaksi ennen kun lapset tapaa uuden ja sen jutun pitäs olla vakavalla pohjalla.Pitää lapsilla olla jotain mihin uskoo ja pysyvää kun eron jo kerran kokeneet.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
suuteleminen kielletty, voi hyvänen aika, pitääkö lapsilla olla ainoa herkkä lapsuusmuisto sun jäkätys ennen eroanne?

Ei suuteleminen, mutta voisi vähän aikuiset ihmiset miettiä, että pitääkö nuolla toista teinityyliin lasten aikana.

Sinä siis tunnet IRL aloittajan ja tiedät, ettei kyseessä ole suuteleminen. Ja jos ei ole, niin voisitko/voisitteko täsmentää mitä muuta he tekevät julkisesti suutelemisen lisäksi? Tuskin mitään kovin radikaalia, koska jos niin olisi, siihen puuttuisi järjestyksenvalvoja tai muu sivullinen.

niin minusta ei pitäisi tuoda lasten elämään ihmistä..ennen ku on varma että se on pysyvää,ei lapsille tee hyvää kiintyä ihmiseen ja sitte se häviääkin yllättäen elämästä,,,ja sit joku uus melkein heti perään.mikäs siinä muuten mutta lapsiakin saa ajatella. ja tuo nuoleminen jos se tarkoittaa pikku pusuja välillä niin mitä vikaa?ei lapsi opi hellyyttä osoittaa ja näyttää jos kaikki sellanen tehdään salassa,aika tunne kylmäksi kasvaa.kyllä pikkupusut ja halit,läheikkäin olo on musta ihan ok. kielarit ym nuoleminen(tms) ei tietenkään kuulu lapsen nähtäväksi

Alkuperäinen kirjoittaja pusu ok:

Sinä siis tunnet IRL aloittajan ja tiedät, ettei kyseessä ole suuteleminen. Ja jos ei ole, niin voisitko/voisitteko täsmentää mitä muuta he tekevät julkisesti suutelemisen lisäksi? Tuskin mitään kovin radikaalia, koska jos niin olisi, siihen puuttuisi järjestyksenvalvoja tai muu sivullinen.
En tunne aloittajaa. Mutta hän kirjoitti nuoleskelusta ja siitä on mun mielipide, että se ei ole koskaan viehättävän eikä fiksunnäköistä toisten seurassa. On aivan eri asia pusutella ja suudella herkästi kuin nuolla toisen naamaa ja imuutella kitarisoja.

En mä tiedä kuinka ap:n exä on sitten oikeasti suudellut, kunhan vain nyt kirjoitin yleisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja ainakin:
aloittajalla on hänelle sopiva nicki.

Suuteleminen on ok lasten nähden. He nyt vaan elävät kuten he elävät ja sillä sipuli.

no mun mielestä ei oo ok ja sillä selvä... siis mikään teinimäinen imutus...

Sinä olit paikalla ja näit tapahtumat? - En usko, että he tekivät mitään mystistä. Elämä etenee ja ehkä on parempi lapsille, että näkevät "hieman hellemmän" äidin kuin riivinrautamaisen biologisen äitinsä, joka on erosta katkeroitunut ja varmasti valaa sappeaan lastenkin ylle - tämän veikkaan ja olen varma, että osuu.

Alkuperäinen kirjoittaja pusu ok:

no mun mielestä jos ovat häissä vieraana jatoiset häävieraat pitävät sopimattomana ja typeränä käytöksenä niin minusta se on silloin sellaista et vois tehä jossain muualla ku lasten nähden.

Yhteistyössä