Asentohuimauksesta kokemuksia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kepskee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kepskee

Vieras
Sain päivystyksessä diagnooksiksi asentohuimauksen, viikon saikkua ja asentohoito-ohjeet, jotka köytiin fyssarin kanssa läpi. Toista päivää elelen vaivan kanssa, aamut ihan hornaa (tänään oksensin 10 krt putkeen) ja puoleen päivään saakka vähintään pitää olla makuuasennossa. Iltaa kohden helpottaa.

Ois kiva kuulla muiden kokemuksia kuinka nopeasti oireet ovat helpottaneet, jos ovat.
 

Yhteistyössä