asento

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaa... Vois olla takaa päin naintia siten että mies kohottaa itsensä ylemmäs naisen selkään... Ikään kuin ottaa pyllyn jalkojen väliin ja nai ylhäältä päin pyllyä tai pillua... Saattaa osua hyvin pillun etu seinään... Vaatii normaalin tai isomman kalun... Oletko tietämätön she tai heman... Oletko niin tehnyt... Itse olen...

En mä anna pyllyyn naida,mut takaapäin tuntuu aina toisi hyvälle Mun mies nuolee mut ensin kunnolla..sit haluu takaapäin Sanoo ett se näyttää,kuulostaa ja tuntuu mahtavalle Kova kalu työntyy mun tosi märkään...Jos vaik aamulla sais...

Hei gimma! näin meistä unta ja kerro mitä tapahtui! Istuin tukevasti tuolilleni ja sinä istuit syliini,selkä minuun päin, upottaen samalla vankkana seisovan kullini ihanan lemmenpesään. Samaa aikaa mieto, ihana pillun tuoksu leijaili sieraimiini ja totesin itsekseni olevani maanpäällisessä paratiisissa! Kullini upposi kerta toisensa jälkeen pillun syöveriin! Halusit koko ajan me naidaa ja voihkittiin kiimaisina.Tunsin laukeamiseni lähestyvän ja kiihdytin entistään. Äänekkäät huohutuksemme täyttivät huoneen! Työnsin kullini viimeisen kerran syvälle pillun perukoille asti ja tunsin kuinka orgasmini ampaisi liikkeelle ravisuttaen minua päästä varpaisiin ja sinä laukesit heti perääni ja tunsin pillusi supisteli rajusti kulliani vasten imien viimeisenkin spermalastin sisään! Tämä jälkeen sanoit elämäsi paras pano mun kaa! T: (a)

Yhteistyössä